ΗΠΑ: Τα social media δεν απέτρεψαν το ακατάλληλο περιεχόμενο το 2020
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη μεγαλύτερη απήχηση, απέτυχαν πέρυσι να διαχειρισθούν με κατάλληλο τρόπο στις πλατφόρμες τους τις αναρτήσεις στις ΗΠΑ που περιείχαν ρητορική μίσους ή παραπληροφόρηση, σύμφωνα με καινούργια έρευνα, η οποία επιβεβαιώνει συναφείς έρευνες οι οποίες καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα.
Βάσει της έρευνας της διαφημιστικής εταιρείας IPG Mediabrands, το Facebook, το Twitter και το YouTube, στη διάρκεια του β΄ εξαμήνου του 2020, επέτρεψαν να διακινηθούν περισσότερες ακατάλληλες αναρτήσεις, σε σχέση με το α΄ εξάμηνο.
Να σημειωθεί ότι το β΄ εξάμηνο, ήταν ένα διάστημα στο οποίο διεξήχθησαν οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, ενώ είχε προηγηθεί η προεκλογική εκστρατεία των δύο υποψηφίων και όπως υπογραμμίζει η έρευνα, στο διάστημα αυτό η πολιτική πόλωση στη χώρα χτύπησε «κόκκινο».
Υπό το πλαίσιο αυτό, στα ευρείας απήχησης social media υπήρξε σωρεία διχαστικών αναρτήσεων, για τις οποίες τα ίδια δεν φρόντισαν να τις αποκλείσουν από τις πλατφόρμες τους.
Στον αντίποδα πλατφόρμες όπως το TikTok (το οποίο είχε βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα από την κυβέρνηση Τραμπ), το Reddit ή το Pinterest, βελτίωσαν τους μηχανισμούς εντοπισμού και αποκλεισμού των αναρτήσεων με ακατάλληλο περιεχόμενο, δίνοντας προτεραιότητα για ελέγχους σε εκείνες που είχαν αντικείμενο τις εκλογές ή τη δημόσια υγεία.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News