Business & Finance Τετάρτη 2/10/2024, 12:41
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα alcohol-free μπαίνει ο «βασιλιάς» της σαμπάνιας – Με μπουκάλια άνω των 100 ευρώ

Στα alcohol-free μπαίνει ο «βασιλιάς» της σαμπάνιας – Με μπουκάλια άνω των 100 ευρώ

Στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών εισέρχεται ο γαλλικός οίκος πολυτελείας LVMH Moët Hennessy-Louis Vuitton, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητούν πια «καθαρά» ποτά με χαμηλά ποσοστά ή μηδενικό αλκοόλ. Ειδικότερα, ο γαλλικός κολοσσός εξαγοράζει μερίδιο ύψους 30% στην French Bloom, μια εταιρεία γνωστή για τον αφρώδη οίνο της, με τιμή που μπορεί να ξεπεράσει τα 100 ευρώ το μπουκάλι.

Οπως μετέδωσε η Wall Street Journal, η γαλλική French Bloom ιδρύθηκε το 2021 και έκτοτε διπλασιάζει τις πωλήσεις της κάθε χρόνο. Φέτος, υπολογίζει να πουλήσει 500.000 μπουκάλια σαμπάνιας χωρίς αλκοόλ. «Υπάρχει τεράστια ζήτηση για ποιοτικά προϊόντα χωρίς αλκοόλ», δήλωσε στην WSJ ο David Serre, επικεφαλής στρατηγικής της Moët Hennessy. «Σε εμάς ήταν ξεκάθαρο εδώ και κάποια χρόνια, αλλά δεν είχαμε βρει τη σωστή ευκαιρία», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η French Bloom έχει λανσάρει μια ποικιλία από αφρώδεις οίνους, όπως λευκό και ροζέ, που κυμαίνονται στα 30-35 ευρώ. Το τελευταίο προϊόν της που κυκλοφόρησε το 2022, το La Cuvée Vintage, είναι χωρίς αλκοόλ και πωλείται έναντι 112 ευρώ το μπουκάλι.

Στα alcohol-free μπαίνει ο «βασιλιάς» της σαμπάνιας – Με μπουκάλια άνω των 100 ευρώ-1«Είμαστε ενθουσιασμένοι που κάνουμε το επόμενο βήμα με την Moët Hennessy, τον αδιαμφισβήτητο παγκόσμιο ηγέτη στα κρασιά και ποτά πολυτελείας», δήλωσε ο Rodolphe Frerejean-Taittinger CEO της French Bloom. 

Ανεβαίνει η ζήτηση για μη αλκοολούχα

Για να αφαιρεθεί το αλκοόλ από τα κρασιά της, η French Bloom ισχυρίζεται ότι αξιοποιεί μια «αποκλειστική» μέθοδο απόσταξης σε χαμηλή θερμοκρασία. Ο τομέας των κρασιών της Moët Hennessy από την πλευρά του θέλει να αυξήσει τα εναλλακτικά προϊόντα, με μια γκάμα μη αλκοολούχων ποτών.

Η επένδυση της LVMH στην French Bloom είναι η πρώτη δοκιμή που κάνει ο οίκος στο πεδίο των μη αλκοολούχων. Ηδη πολλές ακόμα μάρκες έχουν κάνει αντίστοιχο εγχείρημα, όπως η Heineken με την πρώτη μπύρα χωρίς αλκοόλ το 2017 και την Guinness το 2020.

«Είμαστε απίστευτα περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την French Bloom, πρωτοπόρα στον αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ με ασυναγώνιστη γεύση και διακριτή ταυτότητα. Αυτή η επένδυση εναρμονίζεται με τις βασικές στρατηγικές πρωτοβουλίες της Moët Hennessy, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε επιλογές υψηλής ποιότητας χωρίς αλκοόλ σε καταναλωτές οι οποίοι περιορίζουν την κατανάλωση αλκοόλ. Είμαστε σίγουροι ότι η τεχνογνωσία μας σε κρασιά και ποτά σε συνδυασμό με την εξαιρετική καινοτομία και ηγεσία της ομάδας της French Bloom θα μας επιτρέψει να διαμορφώσουμε το μέλλον αυτού του τομέα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Philippe Schaus, CEO της Moët Hennessy.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Χωλαίνει η οικονομία του ρυζιού στην Ιαπωνία – Αδειάζουν τα ράφια στα σούπερ μάρκετ

Το ούζο πρωταγωνιστεί στις εξαγωγές ελληνικών αλκοολούχων ποτών

Πώς το πιο βρομερό φρούτο στον κόσμο ακριβαίνει τον καφέ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News