Business & Finance Τετάρτη 28/08/2024, 07:29
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεχνιούνται τα dating apps – Γιατί απογοήτευσαν τους χρήστες

Ξεχνιούνται τα dating apps – Γιατί απογοήτευσαν τους χρήστες

Φθίνει ο ενθουσιασμός για τα άλλοτε εξαιρετικά δημοφιλή dating apps, με το πεσμένο ενδιαφέρον των χρηστών να αποτυπώνεται και στους ισολογισμούς των μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Tinder, του οποίου ο αριθμός χρηστών συρρικνώθηκε κατά 9% σε ετήσια βάση το α΄ τρίμηνο του έτους σε λιγότερο από 10 εκατομμύρια. Ο όμιλος Match Group που διαχειρίζεται το Tinder είδε επιδείνωση των συνθηκών και σε άλλες επενδύσεις του. Ειδικότερα, οι εφαρμογές Archer και Chispa, που απευθύνονται σε χρήστες LGBTQ και Λατινοαμερικανούς αντίστοιχα, είδαν πτώση εσόδων 4% το 2023.

Επίσης, η εφαρμογή Bumble είχε χαμηλότερα έσοδα από το προσδοκώμενο το τελευταίο τρίμηνο του 2023, με αποτέλεσμα η μετοχή της να κατρακυλήσει 30%, καθώς και να απολυθεί το 30% του εργατικού της δυναμικού.

Η Match Group και η Bumble, οι οποίες μαζί κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς dating, έχουν χάσει αθροιστικά 40 δισ. δολάρια από τη κεφαλαιοποίησή τους από το 2021.

Η στροφή αυτή αποδίδεται αφενός στην άρνηση των χρηστών να πληρώσουν επιπλέον για premium πακέτα και τις διαθέσιμες λειτουργίες των εφαρμογών αυτών, αφετέρου στην -κατά γενική ομολογία- κακή εμπειρία των χρηστών από τα «τυφλά» ραντεβού. Σύμφωνα με έρευνα της Pew Research, περίπου οι μισοί χρήστες και πάνω από τις μισές γυναίκες που έχουν αξιοποιήσει τέτοιου είδους εφαρμογές για ραντεβού στις ΗΠΑ είχαν αρνητικές εμπειρίες.

«Το Tinder προχωρά δίνοντας έμφαση και επισπεύδοντας την στρατηγική του σε ό,τι αφορά τη βελτίωση του οικοσυστήματος υγείας και τη δημιουργία μίας καλύτερες εμπειρίας προϊόντος, ιδίως για τις γυναίκες και τη Gen Z», σχολίασαν πρόσφατα σε επιστολή τους προς τους μετόχους ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Bernard Kim και ο οικονομικός διευθυντής Gary Swidler. «Παρότι αυτές οι πρωτοβουλίες έχουν μικτό αντίκτυπο στις αποδόσεις του Tinder, πιστεύουμε ότι είναι οι σωστές κινήσεις για την μακροπρόθεσμη υγεία και επιτυχία της επιχείρησης», προσέθεσαν.

Οι εταιρείες πίσω από τις εφαρμογές πάντως λανσάρουν νέα συνδρομητικά μοντέλα με νέες δυνατότητες, προκειμένου να προσελκύσουν καινούργιο κοινό. Το Tinder λάνσαρε το 2023 μηνιαίο πακέτο 500 δολαρίων σε ορισμένες αγορές, ενώ το Hinge λάνσαρε ετήσια συνδρομή 600 δολαρίων. Δεδομένου, όμως, ότι ο μέσος χρήστης δαπανά περίπου 19 δολάρια τον μήνα σε τέτοιες εφαρμογές, σύμφωνα με υπολογισμούς της Morgan Stanley, τα νέα πακέτα ενδέχεται να αποθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τους ενδιαφερόμενους.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Το χάσμα των γενεών – Αυτό το emoji που χρησιμοποιούν όλοι θεωρείται τώρα επιθετικό

Πόσα άτομα γνωρίζει ο μέσος άνθρωπος – Λιγότερα από όσα νομίζετε

Παρέες μέσω app: Επιχειρήσεις αναλαμβάνουν να μας βρουν φίλους

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News