Business & Finance Τρίτη 27/08/2024, 07:19
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα 3 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να λέτε στον προϊστάμενό σας

Τα 3 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να λέτε στον προϊστάμενό σας

Τα τελευταία χρόνια, οι χώροι εργασίας έχουν γίνει πολύ πιο χαλαροί, λιγότερο αυστηροί και τυπικοί, ενθαρρύνοντας συχνά τους εργαζόμενους να δείξουν τον πραγματικό τους εαυτό.

Όμως η Valerie Rodriguez, μια Αμερικανίδα υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού με 10 χρόνια εμπειρίας, αναγνωρίζει πως αυτή η νέα πραγματικότητα κρύβει και μια παγίδα. Πολλοί εργαζόμενοι νιώθουν άνετα να μοιραστούν με συναδέλφους και προϊστάμενους πληροφορίες τις οποίες θα έπρεπε να κρατήσουν για τον εαυτό τους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε δύσκολη θέση στο μέλλον.

Αυτά είναι, κατά την άποψή της, τα τρία πράγματα που δεν πρέπει να πείτε στον προϊστάμενό σας.

1. Τα σχέδιά σας για το Σαββατοκύριακο.

Εάν σχεδιάζετε να πάτε σε μία συναυλία, ένα πάρτι ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να δώσει στον προϊστάμενό σας την εντύπωση ότι είστε ανεύθυνος ή απερίσκεπτος, τότε καλύτερα να το κρατήσετε για τον εαυτό σας.

Όπως εξηγεί η Rodriguez, μία φίλη της τηλεφώνησε πρόσφατα στη δουλειά της, για να ενημερώσει ότι δεν ένιωθε καλά. Όταν επέστρεψε στο γραφείο, κυκλοφορούσαν φήμες ότι αντί να είναι στο σπίτι της άρρωστη, είχε πάει σε κάποια συναυλία ή πάρτι. Και τότε θυμήθηκε ότι στο παρελθόν είχε πει στον προϊστάμενό της ότι της αρέσουν πολύ οι συναυλίες.

«Κάποιοι προϊστάμενοι συνδέουν αυτά που κάνετε εκτός της δουλειάς με αυτά που κάνετε μέσα στο ωράριο εργασίας, και δεν το θέλετε αυτό. Μπορεί να είναι ωραίο να μοιράζεστε θετικά, υπεύθυνα ή ενθαρρυντικά πράγματα, που σχηματίζουν μια καλή εικόνα για εσάς, αλλά μην πείτε στον προϊστάμενο ‘μέθυσα τόσο πολύ χθες το βράδυ’», λέει η Rodriguez.

2. Τα προσωπικά προβλήματα που αντιμετωπίζετε στο σπίτι.

Μερικές φορές, μοιραζόμαστε πράγματα που κάνουν τους άλλους να πιστέψουν ότι το μυαλό μας δεν είναι πραγματικά εστιασμένο στη δουλειά, αλλά σε κάποιο προσωπικό μας πρόβλημα.

«Είχα έναν μεγάλο καβγά με τον σύντροφό μου. Μαλώσαμε για το τάδε θέμα και για αυτό δεν έχω καλή διάθεση». Αυτό είναι, σύμφωνα με την Rodriquez, ένα παράδειγμα που κανείς θα πρέπει να αποφεύγει.

«Δεν θέλετε ο προϊστάμενός σας να πιστέψει ότι το χάος στην προσωπική σας ζωή σας κάνει ακατάλληλο για τη θέση σας ή ότι δεν μπορείτε να το χειριστείτε», εξηγεί.

«Εάν χρειάζεται να πάρετε κάποια άδεια, είναι ΟΚ να πείτε ότι έχετε μια έκτακτη ανάγκη προσωπικής φύσης. Να θυμάστε ότι δεν είστε πάντα υποχρεωμένοι να εξηγήσετε ποια είναι αυτή η έκτακτη ανάγκη. Κάθε επιχείρηση το βλέπει διαφορετικά, αλλά σε γενικές γραμμές, έχετε το δικαίωμα να είστε ασαφής», σημειώνει η υπεύθυνη ανθρωπίνου δυναμικού.

3. Ότι αντιπαθείτε κάποιο συνάδελφο.

Εάν αντιπαθείτε έναν συνάδελφο είτε γιατί έχει κακή συμπεριφορά, διαδίδει κουτσομπολιά ή για κάποιον άλλο λόγο που σχετίζεται με την προσωπικότητά του, θα πρέπει να αποφύγετε να το αποκαλύψετε στον προϊστάμενό σας.

Δεν πρέπει επίσης να λέτε: «Μισώ τον τρόπο με τον οποίο γελά ο τάδε» ή «τα ρούχα του είναι γελοία», κτλ.

Εάν ο λόγος για τον οποίο αντιπαθείτε κάποιον είναι ζήτημα προσωπικών προτιμήσεων, τότε δεν θα πρέπει να το πείτε ούτε στον προϊστάμενο αλλά ούτε και σε κανέναν άλλο, αφού αυτά τα πράγματα τείνουν να κυκλοφορούν αργά ή γρήγορα.  

Όμως, εάν ο συνάδελφος αυτός είναι αναξιόπιστος, δεν τηρεί τις προθεσμίες, δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, τότε υπάρχουν ορισμένες συνθήκες κάτω από τις οποίες είναι δικαιολογημένο να το μοιραστείτε με τον προϊστάμενό σας.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Μύθος η σκληρή δουλειά – Το μυστικό της επιτυχίας σύμφωνα με τον ιδρυτή του Netflix

Σκέφτεστε να αφήσετε τη δουλειά σας; Μην παραιτηθείτε!

Τα 3 σημάδια ότι ο διευθυντής σας είναι ναρκισσιστής – Και τι να κάνετε

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News