Business & Finance Τετάρτη 10/07/2024, 15:40
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στροφή στο digital για το CNN – Ετοιμάζει συνδρομητικό πακέτο

Στροφή στο digital για το CNN – Ετοιμάζει συνδρομητικό πακέτο

Περίπου 100 θέσεις εργασίας σκοπεύει να περικόψει το CNN, ενώ σχεδιάζει να εγκαινιάσει ένα συνδρομητικό προϊόν με βάση το CNN.com, σε μία προσπάθεια να περιορίσει την εξάρτησή του από το κανάλι της καλωδιακής τηλεόρασης.

Σε σημείωμά του προς τους υπαλλήλους, ο CEO του CNN, Mark Thompson, ανακοίνωσε ότι το τμήμα ειδήσεων της τηλεόρασης και του ίντερνετ θα συγχωνευτούν, καθώς η εταιρεία εστιάζει περισσότερο την προσοχή της στην ανάπτυξη του digital.

Το CNN απασχολεί αυτή τη στιγμή πάνω από 3.500 άτομα και οι απολύσεις θα γίνουν σε όλα τα τμήματα.

Ο Thompson έχει διατελέσει CEO των New York Times, όπου ήταν επικεφαλής της αναδιάρθρωσης του digital κομματιού του ομίλου, με την οποία οι συνδρομητές του αυξήθηκαν από 600.000 σε πάνω από 6 εκατομμύρια.

Όταν ρωτήθηκε εάν το CNN θα επιδιώξει ένα παρόμοιο συνδρομητικό μοντέλο με εκείνο των New York Times, ο Thompson απάντησε: «Είναι μια λογική πιθανότητα».

Το περασμένο φθινόπωρο, στην πρώτη του ομιλία στο προσωπικό του CNN, ο Thompson είχε πει ότι η συμβατική τηλεόραση «δεν μπορεί πια να μας καθορίζει», προειδοποιώντας ότι ο όμιλος σε καμία περίπτωση δεν είναι έτοιμος για το μέλλον.

Η τηλεθέαση του CNN στο prime-time έχει υποχωρήσει τα τελευταία τρίμηνα στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας.

Σύμφωνα με τα όσα είναι γνωστά για το νέο συνδρομητικό πακέτο του CNN.com, αυτό θα περιλαμβάνει ειδήσεις και αναλύσεις, καθώς και lifestyle δημοσιογραφία.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

Evening Standard: Η λονδρέζικη καθημερινή εφημερίδα ανακοινώνει ότι θα γίνει εβδομαδιαία

Αγωγή 2,1 δισ. ευρώ για την Google από 32 ευρωπαϊκούς ομίλους ενημέρωσης

Η εξαγορά του Forbes «ναυάγησε» λόγω… Ρωσίας

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News