Βαθαίνει η ρήξη Google και Apple με φόντο την προβολή διαφημίσεων
Η Apple αλλάζει τους κανόνες για την καταγραφή των δεδομένων των χρηστών
Η Google δεν θα χρησιμοποιεί στις εφαρμογές για iPhone όπως οι Google Maps και YouTube, το εργαλείο της Apple που επιτρέπει την εξατομίκευση των διαφημίσεων, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο τη νέα προειδοποίηση της κατασκευάστριας των iPhones με την οποία θα ενημερώνει τους χρήστες ότι η περιήγησή τους στο διαδίκτυο καταγράφεται.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται κι ενώ η Apple είναι έτοιμη να επιβάλει του νέους κανόνες σχετικά με την καταγραφή των δεδομένων των χρηστών.
Η τεχνολογική εταιρεία για χρόνια χρησιμοποιεί ένα ψηφιακό αναγνωριστικό, με την ονομασία IDFA, το οποίο είναι μοναδικό για κάθε χρήστη και το χρησιμοποιεί σε πολλές εφαρμογές. Ο κωδικός αυτός καθορίζει ποιες διαφημίσεις θα προβάλλονται στον χρήστη και καταγράφει αν αυτός πραγματοποίησε κάποια αγορά.
Ωστόσο, η Apple ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος ότι θα απαιτήσει από τις εφαρμογές να εμφανίζουν στους χρήστες ένα αναδυόμενο μήνυμα, με το οποίο θα ζητούν τη συγκατάθεση τους για πρόσβαση στο IDFA τους.
Εταιρείες όπως το Facebook έχουν εκφράσει έναν σκεπτικισμό, ότι η προειδοποίηση αυτή μπορεί να αποτρέψει τους χρήστες να προβάλλονται οι διαφημίσεις, επιφέροντας πλήγμα στις πωλήσεις τους.
Η Google έχει μια εναλλακτική λύση παρακολούθησης του IDFA από τη στιγμή που οι χρήστες των εφαρμογών της είναι συνήθως συνδεδεμένοι σε αυτές κι έτσι η βασική της διαφημιστική δραστηριότητα δεν θα επηρεαστεί από τις αλλαγές της Apple.
Το Facebook από τη μεριά του έχει δηλώσει ότι προτίθεται να εμφανίζει το αναδυόμενο παράθυρο, με το οποίο θα ζητάει τη συγκατάθεση των χρηστών του.
«Η Apple έχει καταστήσει σαφές ότι εάν δεν χρησιμοποιήσουμε το μήνυμα της θα αποκλείσει το Facebook από το App Store, εξέλιξη που θα έβλαπτε περισσότερο τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που βασίζονται στις υπηρεσίες μας κάθε μήνα», ανέφερε στη δήλωση.
Στο μεταξύ όπως ανακοίνωσε σήμερα η Google, έθεσε σε λειτουργία στο Δουβλίνο ένα κέντρο με το οποίο θα διαχειρίζεται το κακόβουλο περιεχόμενο στο διαδίκτυο, στην προσπάθειά της να συγχρονισθεί με τις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών σε όλο τον κόσμο για καλύτερο έλεγχο του περιεχομένου που διακινείται στο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό.
«Το νέο κέντρο στο Δουβλίνο θα είναι ένας περιφερειακός κόμβος για τους ειδικούς της Google που εργάζονται για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου και ένα μέρος όπου θα μπορούμε να μοιραστούμε αυτό το έργο με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, τους ερευνητές και τις ρυθμιστικές αρχές», δήλωσε η Αμάντα Στόρεϊ διευθύντρια Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας στον τεχνολογικό κολοσσό.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News