Business & Finance Παρασκευή 7/06/2024, 07:36
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Τι δεν πρέπει να λείπει από το βιογραφικό σας, σύμφωνα με «κυνηγό» ταλέντων

Τι δεν πρέπει να λείπει από το βιογραφικό σας, σύμφωνα με «κυνηγό» ταλέντων

Με το ακαδημαϊκό έτος να πλησιάζει στη λήξη του, για πολλούς νέους απόφοιτους σχολών ή εκείνους που αναζητούν νέα θέση εργασίας, είναι η στιγμή που συντάσσουν το βιογραφικό τους σημείωμα.

Για εκείνους, λοιπόν που γράφουν για πρώτη φορά βιογραφικό και όσους θέλουν να το βελτιώσουν, ο James Hudson, στέλεχος ανθρώπινου δυναμικού που έχει ηγηθεί της πρόσληψης ταλέντων σε εταιρείες όπως η Nike και η Levi Strauss & Co, δίνει μία σημαντική συμβουλή που θα προσελκύσει την προσοχή των υπεύθυνων προσλήψεων.

Ο Hudson συμβουλεύει τους υποψηφίους, να συμπεριλάβουν ορισμένες από τις λέξεις-κλειδιά για την περιγραφή της θέσης εργασίας που είναι σχετικές με την εμπειρία τους και να ποσοτικοποιήσουν τα επιτεύγματά τους με αριθμούς, όταν έκαναν πρακτική ή βρίσκονταν σε προηγούμενες θέσεις εργασίας.

Η πρότασή του είναι, κάτω από κάθε εργασιακή εμπειρία να υπάρχει μία γραμμή, η οποία θα δίνει μια αίσθηση του ιστορικού κάθε υποψηφίου.

Ποια είναι αυτή η γραμμή και γιατί είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνεται σε ένα βιογραφικό σημείωμα;

Παράδειγμα: «Εταιρεία fintech με έσοδα μισού δισ. δολαρίων»

Κάτω από τον τίτλο εργασίας και την εταιρεία που εργάστηκε κανείς, ο Hudson προτείνει να μπαίνει μια σύντομη περιγραφή για την εν λόγω εταιρεία, σε αριθμούς. Θα μπορούσε να λέει για παράδειγμα κάτι σαν: «εταιρεία fintech με μισό δισ. δολάρια έσοδα και 3.000 υπαλλήλους» ή «κεφαλαιοποίηση 250 δισ. δολαρίων, 80.000 εργαζόμενοι, δραστηριότητες σε 100 χώρες παγκοσμίως».

Για γνωστές εταιρείες, όπως η Amazon, θα μπορούσε κανείς σε ένα ψηφιακό βιογραφικό σημείωμα να συνδέσει με link την κύρια ιστοσελίδα της. Για εμπορικά brands ακόμα και για εταιρείες όπως η Nike ή η Apple, που είναι παγκοσμίως γνωστές, οι περισσότεροι άνθρωποι πιθανώς δεν γνωρίζουν το πόσο μεγάλες είναι αυτές οι εταιρείες.

Με το να βάζει κανείς αυτή τη γραμμή πληροφοριών, τοποθετεί τον εαυτό του σε ένα πλαίσιο, δίνοντας στον υπεύθυνο προσλήψεων πληροφορίες για το εύρος των αρμοδιοτήτων του, καθώς, είναι διαφορετικό για παράδειγμα να είναι κάποιος διευθυντής σε τμήμα της Amazon και διαφορετικό σε μια νεοσύστατη επιχείρηση.

Κι αυτό, όπως διευκρινίζεται, γίνεται επειδή, σε μια νεοσύστατη επιχείρηση, όπου οι λειτουργίες είναι καινούργιες, μπορεί να χρειάστηκε να αναλάβει εργασίες πέραν του πεδίου των τυπικών αρμοδιοτήτων του ρόλου. Σε μια μεγαλύτερη εταιρεία με περισσότερους πόρους, οι αρμοδιότητες μπορεί να ήταν περιορισμένες, αλλά με καλύτερη αίσθηση του πώς να τις πράξει κανείς. Ειδικά μια πολυεθνική μπορεί επίσης να έχει διδάξει στον εργαζόμενο πώς να «πλοηγείται σε ένα πολύπλοκο παγκόσμιο περιβάλλον», κατά τον Hudson.

Η πρότασή του έγκειται ακριβώς σε αυτό: «Προσπαθείτε να μοιραστείτε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για την επαγγελματική σας διαδρομή όσο πιο σύντομα γίνεται».

moneyreview.gr με πληροφορίες από το cnbc

Διαβάστε επίσης:

Warren Buffett: Αυτή η απλή δεξιότητα κάνει τη διαφορά εάν θέλετε να επιτύχετε

Συνέντευξη για δουλειά. Θα βοηθούσε αν ξέρατε τις ερωτήσεις;

Δέκα φράσεις που υπονομεύουν την εικόνα σας στον εργασιακό χώρο, σύμφωνα με ειδικό του Στάνφορντ

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News