PepsiCo: Οι καταναλωτές αγοράζουν αναψυκτικά και πατατάκια όπως πριν την πανδημία
Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών επιστρέφουν στα προ-πανδημίας μοτίβα τους, διαπιστώνει η PepsiCo. Η εταιρεία προέβλεψε ότι τα κέρδη της για τη χρονιά θα αυξηθούν, λόγω της αύξησης των πωλήσεων στα πατατάκια Frito-Lay, τα αναψυκτικά Mountain Dew και τα ενεργειακά ποτά Gatorade.
Συγκεκριμένα, η PepsiCo εκτίμησε ότι τα κέρδη ανά μετοχή της χρονιάς θα εμφανίσουν αύξηση τουλάχιστον 8%, με τα οργανικά έσοδά της να ενισχύονται τουλάχιστον κατά 4%.
Η PepsiCo έχει προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια, λόγω του υψηλότερου κόστους παραγωγής, κάτι που της επιτρέπει να αυξάνει επιθετικά τα κέρδη της και να ξεπερνά τις προσδοκίες της Wall Street, σημειώνει το Bloomberg.
Για το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης της εμφάνισε κύκλο εργασιών 27,9 δισ. δολαρίων, με κέρδη ανά μετοχή 1,78 δολαρίων.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
«Είδος πολυτελείας» η πίτσα: Πόσο ακρίβυνε στην Ελλάδα
Η βιομηχανία τροφίμων θέλει να χάνουμε τον έλεγχο – Τώρα αντιμέτωπη με υπαρξιακή απειλή
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News