Business & Finance Δευτέρα 20/11/2023, 18:38
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

McDonald’s: Αυξάνει το μειοψηφικό της μερίδιο στην Κίνα

McDonald’s: Αυξάνει το μειοψηφικό της μερίδιο στην Κίνα

Η McDonalds αγοράζει το μερίδιο που είχε η εταιρεία επενδύσεων Carlyle στα καταστήματα της αλυσίδας στην Κίνα, αυξάνοντας το μειοψηφικό της μερίδιο από 20 σε 48%.

Ο γίγαντας του fast food είχε πουλήσει τον έλεγχο των εστιατορίων του στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο το 2017 για 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η κίνηση αποτελούσε μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της McDonald’s να κατέχει λιγότερα εστιατόρια, αφήνοντας τους δικαιοδόχους με γνώση των τοπικών αγορών να διαχειρίζονται τα καταστήματα.

Εκείνη την εποχή, η Citic, μια κρατική επενδυτική εταιρεία, πήρε την πλειοψηφία των μετοχών, ενώ η Carlyle αγόρασε το 28%. Η McDonald’s έμεινε με το 20% της επιχείρησης.

Η συμφωνία επαναγοράς αναμένεται να οριστικοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2024, με την προϋπόθεση ότι οι ρυθμιστικές αρχές την εγκρίνουν. Η Citic εξακολουθεί να διατηρεί το 52% της επιχείρησης.

«Πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να απλοποιήσουμε τη δομή μας, δεδομένης της τεράστιας ευκαιρίας λόγω της αυξημένης ζήτησης, καθώς και να ωφεληθούμε περαιτέρω από τις μακροπρόθεσμες δυνατότητες της ταχύτερα αναπτυσσόμενης αγοράς μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, Chris Kempczinski.

Από το 2017, η McDonald’s έχει διπλασιάσει το αποτύπωμά της στην Κίνα σε περισσότερα από 5.500 καταστήματα, καθιστώντας την αγορά τη δεύτερη μεγαλύτερη σε αριθμό τοποθεσιών. Η αλυσίδα στοχεύει να φτάσει τα 10.000 εστιατόρια μέχρι το 2028, μεταδίδει το CNBC.

Ωστόσο οι πωλήσεις της McDonald’s στη χώρα, δεν παρουσιάζουν την ανάπτυξη που είχαν πριν από την πανδημία. Η Κίνα αντιπροσωπεύει περίπου το 4% των συνολικών εσόδων της αλυσίδας, τα οποία είναι τώρα μειωμένα κατά 3,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Factset.

Ο Kempczinski σημείωσε πρόσφατα ότι η Κίνα αντιμετωπίζει «επιβραδυνόμενες μακροοικονομικές συνθήκες και ιστορικά χαμηλό καταναλωτικό κλίμα», αν και η αλυσίδα προσελκύει πελάτες προωθώντας τα burgers της.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Σε δύσκολη θέση οι πολυεθνικές στη Ρωσία: Trend στο Twitter τα #BoycottMcDonalds και #BoycottCocaCola

Ρωσία: Αποκαλυπτήρια για το νέο logo της McDonald’s

Τι «McDonald’s», τι «Θείος Βάνια»: Οι ρωσικές εταιρείες παίρνουν τη θέση των πολυεθνικών

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News