Ερευνα: Αυτός είναι ο κλάδος στον οποίο θέλει να εργαστεί η Gen Z
Τα μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία είναι η κορυφαία βιομηχανία στην οποία θέλει να εργαστεί η Gen Z, ξεπερνώντας την τεχνολογία, την υγειονομική περίθαλψη και την εκπαίδευση, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Samsung και της Morning Consult.
Η έκθεση, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 Αμερικανοί ηλικίας 16 έως 25 ετών, διαπίστωσε ότι η Gen Z εκτιμά τις ευέλικτες, δημιουργικές θέσεις εργασίας και καριέρες όπου μπορεί να διατηρήσει μια υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
«Τα μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία είναι μια δημιουργική βιομηχανία που προσφέρει ευελιξία και αυτοέκφραση, δύο από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που θέλουν οι νεότεροι εργαζόμενοι σε μια δουλειά», λέει η Ann Woo, η οποία εργάζεται στη Samsung Electronics America.
Θέλω να γίνω influencer
Η Gen Z στρέφεται όλο και περισσότερο προς τα μέσα ενημέρωσης και τις καριέρες στον τομέα της ψυχαγωγίας, εν μέρει επειδή περισσότεροι νέοι βλέπουν το influencing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μια βιώσιμη επαγγελματική πορεία.
Περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencer αν τους δοθεί η ευκαιρία, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά της Morning Consult.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα πλατφορμών όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία επιχειρηματιών που ονομάζονται «δημιουργοί», μια ομάδα που περιλαμβάνει ελεύθερους επαγγελματίες, συμβούλους επιχειρήσεων, άτομα που παίζουν βιντεοπαιχνίδια και άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται και αποκομίζουν έσοδα από την τεχνογνωσία τους σε αυτές τις πλατφόρμες.
Ωστόσο ακόμη και όταν περισσότεροι νέοι στρέφουν την προσοχή τους στα social media και την επιχειρηματικότητα, δεν σημαίνει ότι θα έχουν αυτές τις καριέρες για πάντα – και αυτό είναι μέρος της απήχησης, λέει η Woo.
Η Gen Z σχεδιάζει να αλλάξει καριέρα πιο γρήγορα από τις προηγούμενες γενιές και σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την EY, σχεδόν το 40% των Gen Zers κάνει δύο δουλειές, με κάποιους να στοχεύουν να γίνουν αυτοαπασχολούμενοι και άλλους να ελπίζουν να συνταξιοδοτηθούν νωρίς.
Από όλες τις βιομηχανίες, τα μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία έχουν αποκτήσει τη φήμη ότι είναι ένας από τους πιο ευέλικτους κλάδους, γι’ αυτό και η Gen Z τον βλέπει ως τον πιο πολλά υποσχόμενο «δρόμο» για την επίτευξη των στόχων της σταδιοδρομίας της «ανεξάρτητα από το πόσο συχνά αλλάζουν αυτοί», προσθέτει η Woo.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC
Διαβάστε επίσης:
Boomers, GenZ, DINKs ή HENRYs – Ποιοι κερδίζουν σε αυτή την οικονομία;
Ερευνα: Οι νέοι πιστεύουν ότι είναι πιο δύσκολο να πάρουν προαγωγή συγκριτικά με τους γονείς τους
Η Gen Z μιλά για πολιτική στον εργασιακό χώρο – Οι προκλήσεις για τους εργοδότες