Ποσό 600 εκατ. λιρών καλείται να καταβάλει η ΒΤ σε πελάτες της
Το ποσό των σχεδόν 600 εκατ. λιρών αξιώνει ένωση καταναλωτών από την British Telecoms, επειδή όπως υποστηρίζει η εταιρεία δεν αποζημίωσε πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, πολλοί από αυτούς ηλικιωμένοι, για υπερχρεώσεις.
Η ένωση Collective Action on Land Lines (CALL), αναφέρει ότι η εταιρεία δεν προσπάθησε ποτέ να αποζημιώσει του πελάτες για τις αυξημένες τιμές τις οποίες τους χρέωνε για αρκετά χρόνια, παρόλο που το κόστος παροχής τωνυπηρεσίων είχε μειωθεί.
Το 2017, η ρυθμιστική αρχή για τις τηλεπικοινωνίες Ofcom, εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την τιμή που χρέωνε η BT στους πελάτες μόνο για την σταθερή τηλεφωνία και η εταιρεία συμφώνησε να μειώσει τις τιμές κατά 7 λίρες το μήνα.
Ωστόσο, η CALL ισχυρίζεται ότι η BT δεν έκανε καμία ενέργεια για μειώσει τις τιμές. Οι απαιτήσεις ύψους 589 εκατομμυρίων λιρών, αφορούν καταβολές έως και 500 λίρες για καθέναν από τους 2,3 εκατομμύρια πελάτες της BT.
«Αναλογιζόμαστε πολύ σοβαρά τις ευθύνες μας για τους ηλικιωμένους και τους πιο ευάλωτους πελάτες μας και θα αντικρούσουμε κάθε ισχυρισμό που υποδηλώνει το αντίθετο», ανέφερε η ΒΤ από τη μεριά της σε δήλωσή της.
moneyreview με πληροφορίες από Reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News