Οι νεαροί Κινέζοι καταναλωτές ενδιαφέρονται για προϊόντα με εγχώριες εμπορικές ετικέτες
Οι νεαροί Κινέζοι καταναλωτές δείχνουν ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις εμπορικές ετικέτες κινεζικών προϊόντων, ενώ τα εισαγόμενα προϊόντα συνεχίζουν να κερδίζουν επίσης τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, σύμφωνα με στοιχεία του κινεζικού κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com.
Οπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ποσοστό περίπου 62% των δαπανών σε προϊόντα με κινεζικές εμπορικές ετικέτες προέρχεται από καταναλωτές που γεννήθηκαν στις δεκαετίες του 1990 και του 2000, σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων της JD.com από την ετήσια προσφορά αγορών μέσω του διαδικτύου “Double 11”.
Προσφέροντας μία ευρεία γκάμα μεγάλων εκπτώσεων η αναφερόμενη περίοδος των εκπτώσεων για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων διαρκεί συνήθως από τα τέλη Οκτωβρίου μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, με την κλιμάκωσή της να καταγράφεται στις 11 Νοεμβρίου.
Διαβάστε επίσης:
Ημέρα των Εργένηδων: Το μεγαλύτερο αγοραστικό γεγονός στον κόσμο εξασθενεί
Πώς η παγκόσμια οικονομία κατάφερε να αψηφήσει τη… βαρύτητα
Σκρέκας: Έχουμε σχέδιο για μόνιμα χαμηλές τιμές στο ράφι
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News