Business & Finance Τρίτη 7/11/2023, 15:10
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Linda Yaccarino: Η CEO του Χ στρέφεται στην τηλεόραση για να φέρει πίσω τους διαφημιστές

Linda Yaccarino: Η CEO του Χ στρέφεται στην τηλεόραση για να φέρει πίσω τους διαφημιστές

Όταν η διευθύνουσα σύμβουλος της X Corp., Linda Yaccarino, συγκέντρωσε διαφημιστές τον Σεπτέμβριο στα γραφεία της εταιρείας στη Νέα Υόρκη, ελπίζοντας να τους προσελκύσει πίσω στην πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κάλεσε ένα στέλεχος της National Football League ως ομιλητή.

Έχοντας ακούσει πολλά για τους κινδύνους της πλατφόρμας που ήταν παλαιότερα γνωστή ως Twitter, από τη ρητορική μίσους έως την παραπληροφόρηση, η Yaccarino και η ομάδα της προσελκύουν τους διαφημιστές δίνοντας ιδέες για περιεχόμενο τηλεοπτικού τύπου, όπως highlights παιχνιδιών NFL. Πρόκειται για ασφαλείς ζώνες εντός του X που μπορούν να δώσουν στους νευριασμένους marketers ένα μέρος να ξοδέψουν τα χρήματά τους.

Πέντε μήνες μετά την ένταξή της στην πλατφόρμα του Elon Musk, η πρώην προϊστάμενη του εμπορικού τμήματος της NBCUniversal στηρίζει την προσπάθεια ανάκαμψης, στις τρεις δεκαετίες της στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης. Παράλληλα η Yaccarino έχει προσλάβει πολλά στελέχη με τηλεοπτική εμπειρία, καθώς προσπαθεί να αποκτήσει νέο περιεχόμενο που είναι απολαυστικό για τους διαφημιστές.

Βασιζόμενη στις σχέσεις της με τον κλάδο, η Yaccarino συναντιέται με άτομα από τα μέσα ενημέρωσης- από εκείνους που δραστηριοποιούνται στα αθλητικά πρωταθλήματα έως εταιρείες ψυχαγωγίας και εκδότες ειδήσεων – για να προσπαθήσει να ανανεώσει τις υπάρχουσες συμφωνίες και να τους διαβεβαιώσει ότι το X βρίσκεται στο σωστό δρόμο.

Όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, αυτή την περίοδο είναι σε συζητήσεις για την παράταση της τρέχουσας τριετούς συμφωνίας του X, ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, με το NFL, η οποία πρόκειται να λήξει τον Απρίλιο.

Επιπλέον τα στελέχη του X συζήτησαν την ιδέα μιας νέας συμφωνίας με τη Major League Soccer, που ελπίζουν να συμπεριλάβουν τον σούπερ σταρ Lionel Messi, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Εν τω μεταξύ, η Yaccarino εστιάζει σε συνεργασίες με διασημότητες όπως αυτή που έκλεισε πρόσφατα η εταιρεία με την Paris Hilton.

Εάν πετύχει, η στρατηγική της Yaccarino θα μπορούσε να δώσει σε ορισμένους διαφημιστές τη δυνατότητα να επιστρέψουν στο X.

Μάλιστα η ίδια έχει αρχίσει να δημιουργεί μια αισιόδοξη εικόνα, λέγοντας τον Σεπτέμβριο ότι το 90% των 100 κορυφαίων διαφημιστών της πλατφόρμας από πέρυσι επέστρεψαν και ότι το X βρίσκεται σε καλό δρόμο για να πραγματοποιήσει κέρδη στις αρχές του 2024.

Ωστόσο ο Musk δεν φαίνεται να είναι τόσο ενθουσιώδης, αφού δημοσίευσε τον Σεπτέμβριο ότι τα διαφημιστικά έσοδα του X στις ΗΠΑ βελτιώνονταν, αλλά εξακολουθούν να είναι μειωμένα κατά 60%. Η εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι αξίζει περίπου 19 δισεκατομμύρια δολάρια, που σημαίνει ότι η αξία της παραμένει πολύ κάτω από την τιμή απόκτησης των 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Musk.

Πολλά στελέχη μεγάλων διαφημιστικών πρακτορείων λένε ότι δεν έχουν ακόμη δει μια μεγάλης κλίμακας επιστροφή στο X και ορισμένες μάρκες που έχουν επιστρέψει το έχουν κάνει με σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα δαπανών.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η Διευθύνων Σύμβουλός της εργάζεται όχι μόνο για την ενίσχυση της διαφήμισης, η οποία αποτελεί το 75% των εσόδων της, αλλά και για την ανάπτυξη άλλων επιχειρηματικών τομέων, όπως οι συνδρομές και οι πληρωμές.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Το X «μπαίνει» στο live shopping με πολιορκητικό κριό» την Πάρις Χίλτον

Κι όμως ζείτε πιο πλουσιοπάροχα από τον Elon Musk – Δείτε μέσα στο σπίτι του

X: Υπό την επίβλεψη Musk και Yaccarino η αναδιάρθρωση της ομάδας για την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News