Επιστροφή στο γραφείο: Ποιο προϊόν ευνοείται από το τέλος της τηλεργασίας
![Επιστροφή στο γραφείο: Ποιο προϊόν ευνοείται από το τέλος της τηλεργασίας](https://www.moneyreview.gr/wp-content/uploads/2022/04/shutterstock_office_work-768x480.jpg)
Οι πωλήσεις αποσμητικών ενισχύονται, καθώς ο κόσμος επιστρέφει στο γραφείο και βγαίνει συχνότερα έξω, διαπιστώνει ο γίγαντας των καταναλωτικών ειδών, Unilever.
Οι πωλήσεις αποσμητικών στα δημοφιλή brands της εταιρείας, όπως Dove και Rexona, αυξήθηκαν κατά 15% το τρίτο τρίμηνο του 2023, δίνοντας ώθηση στον συνολικό τζίρο της Unilever, που σημείωσε αύξηση 8%.
«Πολύς κόσμος δεν χρησιμοποιούσε αποσμητικά τόσο πολύ όσο ήμασταν σε lockdown και δουλεύαμε από το σπίτι και τώρα βλέπουμε την ανάκαμψη», είπε ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου, Graeme Pitkethly, σύμφωνα με το Business Insider.
Οι πωλήσεις αποσμητικών ήταν ιδιαίτερα ισχυρές στη Λ. Αμερική και την Ευρώπη κατά το τρίτο τρίμηνο.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Βγάλτε τις μάσκες, φορέστε κραγιόν και διώχτε τις ξένες εταιρείες
Καλλυντικά: Στο 1 δισ. ευρώ ο τζίρος – Αυξάνεται η ζήτηση για premium προϊόντα