Τέλος οι ουρές στα αεροπλάνα: Πώς θα επιταχυνθεί η επιβίβαση
Ακριβό και περίπλοκο είναι για πολλές αεροπορικές το θέμα της επιβίβασης, καθώς οι ταξιδιώτες καταλήγουν πολλές φορές να περιμένουν όρθιοι σε μεγάλες ουρές εκτός και εντός του αεροσκάφους.
Η United Airlines, η οποία έχει το μεγαλύτερο στόλο αεροπλάνων ανάμεσα στις αμερικανικές εταιρείες, δοκιμάζει μία νέα μέθοδο επιβίβασης, στο πλαίσιο της οποίας οι ταξιδιώτες χωρίζονται σε έξι γκρουπ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέθοδος αυτή θα βελτιωθεί περαιτέρω, ώστε να σώζει έως και δύο λεπτά από τη διαδικασία της επιβίβασης.
Από τις 26 Οκτωβρίου, η United θα επιβιβάζει αρχικά τις ομάδες με προτεραιότητα και στη συνέχεια θα προχωρά σε όσους έχουν κλείσει κάθισμα δίπλα στο παράθυρο στην οικονομική θέση. Έπειτα, θα ακολουθούν όσοι έχουν το μεσαίο κάθισμα και τελευταίοι αυτοί που κάθονται διάδρομο.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέθοδος αυτή έχει ήδη ελεγχθεί και οδηγεί σε ταχύτερη επιβίβαση. Επεσήμανε μάλιστα ότι όσοι κλείνουν θέση δίπλα στο παράθυρο είναι πιθανό να έχουν πλεονέκτημα στον χώρο των αποσκευών πάνω από τα καθίσματα.
Γιατί έχει σημασία η ταχύτερη επιβίβαση
«Εξοικονομώντας ακόμη και ένα λεπτό στον χρόνο επιβίβασης, μπορεί να οδηγεί σε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για ένα μεγάλο αεροσκάφος», δήλωσε στο CNN ο John Milne από το πανεπιστήμιο Clarkson, ο οποίος ειδικεύεται στην επιβίβαση σε αεροσκάφη.
«Ιδιαίτερα μεγάλες αποταμιεύσεις για μια αεροπορική προκύπτουν όταν η μείωση του χρόνου επιβίβασης οδηγεί σε μία επιπλέον πτήση την ημέρα», σημείωσε.
Για τον λόγο αυτόν υπάρχουν αρκετές αεροπορικές που έχουν ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια με την επιτάχυνση της διαδικασίας επιβίβασης. Η American Airlines, για παράδειγμα, ξεκίνησε το 2017 ένα σύστημα επιβίβασης με εννέα γκρουπ και έκτοτε προχώρησε σε μερικές προσαρμογές στο σύστημα. Επίσης, η Southwest Airlines, ανακοίνωσε φέτος αλλαγές στο σύστημα επιβίβασης που ακολουθεί (με τρία γκρουπ), μειώνοντας τον αριθμό των επιβατών που μπορούν να κάνουν νωρίς check in.
Ο Milne υποστηρίζει ότι ο ταχύτερος τρόπος είναι η μέθοδος της «ανάποδης πυραμίδας», η οποία χωρίζει τους επιβάτες σε τέσσερα γκρουπ. Πρώτοι μπαίνουν όσοι έχουν παράθυρο στο πίσω μέρος του αεροσκάφους. Έπειτα όσοι έχουν μεσαία θέση στο πίσω μέρος και όσοι έχουν παράθυρο στο μπροστινό μέρος. Το τρίτο γκρουπ είναι όσοι έχουν μεσαία θέση στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους και διάδρομο στο πίσω μέρος. Τέλος, μπαίνουν όσοι έχουν διάδρομο στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN
Διαβάστε επίσης:
Μία ελληνική γειτονιά μπήκε στη λίστα του Time Out με τις πιο cool του κόσμου
Πτήσεις: Αυτές είναι οι 7 πιο ενοχλητικές συνήθειες των επιβατών
Η παγκόσμια μάχη κατά του υπερτουρισμού: Πλαφόν, πρόστιμα και φράχτες
Τέλος εποχής για τα «ταξίδια εκδίκησης»; – Η ακρίβεια μειώνει τις εξορμήσεις
Ξεκίνησε με ένα 15θέσιο αεροπλάνο – Έφτιαξε τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News