Ο John Legend έχει το δικό του μέσο κοινωνικής δικτύωσης- Ποιος είναι ο σκοπός του It’s Good
Ο μουσικός John Legend εγκαινιάζει την πρώτη του τεχνολογική startup, μια εφαρμογή που ονομάζεται It’s Good, η οποία στοχεύει να προσφέρει στους χρήστες εξατομικευμένες προτάσεις για φαγητό και ταξίδια.
Η εταιρεία συγκέντρωσε χρηματοδότηση 5 εκατομμυρίων δολαρίων αυτόν τον μήνα από επενδυτές. Η εφαρμογή κυκλοφόρησε τον Μάρτιο με μια επιλεγμένη ομάδα χρηστών και προς το παρόν μπορεί να τη χρησιμοποιεί κανείς μόνο αν έχει πρόσκληση.
Το It’s Good αυτοπροβάλλεται ως πιο επιμελημένη και εξατομικευμένη εφαρμογή συστάσεων από υπάρχουσες πλατφόρμες όπως οι Κριτικές του Google, όπου μπορεί να είναι δύσκολο να ανατρέξει κανείς στον μεγάλο όγκο κριτικών που αφήνουν άγνωστοι για εστιατόρια.
Ουσιαστικά, οι χρήστες δεν κάνουν σχόλια για το αν τους αρέσει ένα μέρος. Απλώς λένε αν το προτείνουν ή όχι, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει και η αρνητικότητα που εντοπίζεται σε άλλες παρόμοιες εφαρμογές.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Wall Street Journal
Διαβάστε επίσης:
Μπορεί μια τσάντα των 1.000 ευρώ να είναι πάμφθηνη; Τι είναι και πώς δουλεύει το #girlmath
Το φίλτρο της επιτυχίας: Πώς να πουλήσεις μια εταιρεία με μηδενικά έσοδα για 1 δισ. δολάρια
Το σχέδιο της Meta για την Ευρώπη: Instagram και Facebook χωρίς διαφημίσεις αλλά με 13 ευρώ/μήνα