Business & Finance Τρίτη 17/10/2023, 16:09
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Netflix: Σχεδιάζει νέα βιντεοπαιχνίδια με βάση τις επιτυχίες του

Netflix: Σχεδιάζει νέα βιντεοπαιχνίδια με βάση τις επιτυχίες του

Στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών επενδύει περαιτέρω το Netflix, εκμεταλλευόμενο τα στούντιο που έχει αποκτήσει τα τελευταία δύο χρόνια για να δημιουργήσει περισσότερους τίτλους βασισμένους σε δημοφιλείς ταινίες και σειρές του.

Αν και το Netflix μέχρι τώρα επικεντρωνόταν σε παιχνίδια για κινητά, πλέον επεκτείνεται σε παιχνίδια υψηλότερης ποιότητας που μπορούν να μεταδοθούν από τηλεοράσεις ή υπολογιστές. Αυτή η προσέγγιση αναμένεται να το τοποθετήσει απέναντι σε γίγαντες όπως η Sony και η Microsoft, αλλά και να φέρει ορισμένες σημαντικές τεχνικές προκλήσεις.

Τους επόμενους μήνες, οι συνδρομητές του Netflix θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια στις κινητές συσκευές τους βασισμένα σε επιτυχίες όπως το κορεατικό θρίλερ «Squid Game» και το «Wednesday», όπως μεταδίδει η Wall Street Journal. Παράλληλα, το Netflix συζητά παιχνίδια που βασίζονται στο «Extraction», τη σειρά του Sherlock Holmes και τη σειρά του «Black Mirror».

Το Netflix αντιμετώπισε ελάχιστο ανταγωνισμό όταν ξεκίνησε με το streaming ταινιών και σειρών. Το gaming όμως είναι διαφορετικό. Είναι μια βιομηχανία δεκαετιών που κυριαρχείται από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο, με παγκόσμιες πωλήσεις που αναμένεται να φτάσουν τα 187,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Newzoo.

Το Netflix δεν έχει έσοδα από τα παιχνίδια του. Οι συνδρομητές μπορούν να τα κατεβάσουν από την εφαρμογή χωρίς επιπλέον χρέωση. Προς το παρόν, τα παιχνίδια αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής για τη διατήρηση των συνδρομητών και στην προσέλκυση νέων. 

Τα παιχνίδια του Netflix έχουν κατεβαστεί 70,5 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως έως τις 20 Σεπτεμβρίου, από 30,4 εκατομμύρια τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την εφαρμογή παρακολούθησης άλλων εφαρμογών Apptopia. Αυτό είναι ένα κλάσμα από τις εκατοντάδες εκατομμύρια λήψεις που έχουν εταιρείες παιχνιδιών όπως η Roblox και η Activision. Λιγότερο από το 1% των 238 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix παίζουν καθημερινά τα παιχνίδια του, εκτιμά η Apptopia.

Σε κάθε περίπτωση, ο αναλυτής της Jefferies, Andrew Uerkwitz, δήλωσε ότι το Netflix θα πρέπει να εντείνει τις επενδύσεις του για να δημιουργήσει παιχνίδια ποιότητας κονσόλας. 

Ο ίδιος εκτιμά ότι η εταιρεία έχει ξοδέψει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε παιχνίδια μέχρι στιγμής.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Έκλεισε επιτέλους το μεγαλύτερο deal στην ιστορία της Microsoft – Τα σχέδια του Nadella

Αυξήση 39% στις ταινίες και τις σειρές των υπηρεσιών streaming 

Σαουδική Αραβία: Ξοδεύει δισεκατομμύρια για να γίνει κυρίαρχος στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS