Business & Finance Παρασκευή 13/10/2023, 14:44
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η νηφαλιότητα είναι cool – Οι πωλήσεις μπίρας χωρίς αλκοόλ εκτινάσσονται

Η νηφαλιότητα είναι cool – Οι πωλήσεις μπίρας  χωρίς αλκοόλ εκτινάσσονται

Οι πωλήσεις μπίρας χωρίς αλκοόλ εκτινάσσονται στα ύψη τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ, χάρη στη βελτιωμένη ποιότητα και γεύση, καθώς και στην αλλαγή στην κουλτούρα της κατανάλωσης, που έχει φέρει η νέα γενιά.

 
Για τις εταιρείες ζυθοποιίας, πρόκειται για μία ευπρόσδεκτη πηγή ανάπτυξης και εσόδων και φυσικά μία ευκαιρία για επενδύσεις.
 
Οι καταναλωτές μπίρας συναντούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ μια αυξανόμενη ποικιλία προϊόντων χωρίς αλκοόλ, μερικές εκ των οποίων έχουν την υπογραφή μικρών ζυθοποιείων, ενώ άλλες των πιο γνωστών brands του κλάδου, όπως Heineken, Corona και Guinness. Το κρασί αλλά και άλλα ποτά χωρίς αλκοόλ κερδίζουν επίσης δημοτικότητα, αλλά είναι πολύ πίσω στις συνολικές πωλήσεις, συγκριτικά με τις μπίρες με μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλης.
 
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι οι πωλήσεις μπίρας χωρίς αλκοόλ στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 32% σε ένα χρόνο και σημείωσαν μέση αύξηση 31% σε τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ.
 
Περιέργως, ιδιαίτερα η νέα γενιά είναι ένθερμος υποστηρικτής αυτής της παραλλαγής του ποτού. Και όχι μόνο γιατί η συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών δίνει περισσότερη προσοχή στην υγεία και την ευεξία. Η ανάπτυξη αυτού του κομματιού της αγοράς αντανακλά επίσης το έξυπνο μάρκετινγκ και την τοποθέτηση του προϊόντος από τους παραγωγούς μπίρας.
 
Ωστόσο στην πραγματικότητα, τα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών μπίρας χωρίς αλκοόλ αγοράζουν επίσης αλκοολούχα ποτά. Μερικοί μπορεί να θέλουν απλώς να μην πίνουν μεγάλες ποσότητες αλκοόλ, μεταδίδει η Wall Street Journal. Για άλλους, το εν λόγω προϊόν επιτρέπει την κατανάλωση μπίρας σε περισσότερες στιγμές και περιστάσεις, όπως το μεσημεριανό γεύμα ή πριν από την οδήγηση.
 
Η Heineken NV, η μητρική εταιρεία της ομώνυμης μάρκας, έχει προωθήσει σε μεγάλο βαθμό τη μύρα χωρίς αλκοόλ. Όταν η Heineken 0.0 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 2017 και στις ΗΠΑ το 2019, ένας από τους κύριους στόχους της εταιρείας ήταν «να κάνει τη μπίρα χωρίς αλκοόλ να φαίνεται δροσερή», λέει ο Federico Castillo Martinez, διευθυντής επενδυτικών σχέσεων για την εταιρείας Στις ΗΠΑ, η διαφημιστική καμπάνια «τώρα μπορείς» παρουσίαζε ανθρώπους που έπιναν Heineken 0.0 στο  αυτοκίνητό τους και παρουσίαζαν νέα projects στη δουλειά, μεταξύ άλλων.
 
Η Heineken 0.0 είναι πλέον η μη αλκοολούχα μπίρα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ με περίπου 20% μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την εταιρεία.
 

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης:

Μια μπίρα λιγότερη

Η Carlsberg μπαίνει στην Νήσος – Τα σχέδια για την μπίρα της Τήνου και των μνημονίων

Heineken: «Ρίχνει» τις προβλέψεις για κέρδη λόγω μειωμένων πωλήσεων

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News