Ινδονησία: Τέλος οι αγορές από το TikTok
Η TikTok Indonesia ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει τις συναλλαγές στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της μέχρι την Πέμπτη, προκειμένου να συμμορφωθεί με τους νέους τοπικούς κανονισμούς.
Η ανακοίνωση έρχεται αφότου το υπουργείο Εμπορίου της Ινδονησίας έθεσε προθεσμία μίας εβδομάδας ώστε το TikTok να γίνει αυτόνομη εφαρμογή, χωρίς καμία δυνατότητα ηλεκτρονικού εμπορίου ή αλλιώς θα διακινδύνευε να κλείσει.
«Προτεραιότητά μας είναι να παραμείνουμε σε συμμόρφωση με τους τοπικούς νόμους και κανονισμούς», ανέφερε η εταιρεία σε σχετική δήλωση.
Η κίνηση έρχεται μετά την πρόσφατη έκκληση του Προέδρου της χώρας, Joko Widodo για ρυθμίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο ίδιος τόνισε ότι τέτοιες πλατφόρμες συνέβαλαν στη μείωση των πωλήσεων για τις εγχώριες επιχειρήσεις πλημμυρίζοντας την αγορά με ξένες εισαγωγές.
Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση της Ινδονησίας απαγόρευσε τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το TikTok και το Facebook.
Ο νέος κανονισμός θα μπορούσε να προκαλέσει ένα σημαντικό πλήγμα στις φιλοδοξίες του TikTok για τη Νοτιοανατολική Ασία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Shou Zi Chew είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η εφαρμογή θα επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην περιοχή καθώς προσπαθεί να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της παγκοσμίως, δεδομένου ότι η πίεση των ΗΠΑ κλιμακώνεται.
Η Ινδονησία είναι η μεγαλύτερη αγορά του TikTok στη Νοτιοανατολική Ασία και η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως με 125 εκατομμύρια χρήστες μετά τις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC
Διαβάστε επίσης:
Αμερικανοί γερουσιαστές εξετάζουν την πρόσληψη στελεχών της ByteDance από την TikTok
To Twitter στο στόχαστρο της Κομισιόν για τα fake news
To Facebook άλλαξε λογότυπο και κανείς δεν το κατάλαβε