Business & Finance Πέμπτη 10/08/2023, 20:26
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Air India: Νέο λογότυπο και αλλαγές στην εμφάνιση σε μια προσπάθεια να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά

Air India: Νέο λογότυπο και αλλαγές στην εμφάνιση σε μια προσπάθεια να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά

Η Air India Ltd. παρουσίασε μια νέα εταιρική ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένου ενός εκσυγχρονισμένου λογότυπου και ενός πιο κομψού χρώματος για τα αεροπλάνα της, καθώς ο πρώην κρατικός αερομεταφορέας αναβαθμίζει την εικόνα του υπό τον νέο ιδιοκτήτη Tata Group.

Ο αερομεταφορέας θα εγκαταλείψει την παλιά εικόνα του με τις κόκκινες καμπύλες στα παράθυρα για ένα πιο κομψό χρώμα που θα βλέπει το ουραίο πτερύγιο του βαμμένο σε αποχρώσεις του χρυσού, του κόκκινου και του μοβ, μαζί με ένα κόκκινο και χρυσό κάτω μέρος στο οποίο θα αναγράφεται το όνομά του με έντονα γράμματα. Το νέο λογότυπο αποτελείται από τα ίδια τρία χρώματα και διατηρεί ορισμένα από τα ιστορικά στοιχεία σχεδιασμού της Air India, δήλωσε ο πρόεδρος N. Chandrasekaran σε εκδήλωση στο Νέο Δελχί.

Η Air India δήλωσε ότι η νέα της ταυτότητα θα κάνει την πρώτη εμφάνισή της στα ολοκαίνουργια αεροσκάφη Airbus SE A350 που θα παραλάβει αργότερα φέτος. Σχεδιασμένη από τη FutureBrand, η νέα εμφάνιση θα ανεβάσει την Air India στην παγκόσμια αεροπορική αγορά, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Campbell Wilson στην εκδήλωση. 

Καθώς ο αερομεταφορέας φρεσκάρει την εικόνα του υπό τους νέους ιδιοκτήτες Tata Group, οι οποίοι είχαν προηγουμένως διοικήσει την αεροπορική εταιρεία πριν κρατικοποιηθεί, η Air India προσπαθεί να κερδίσει πίσω το μερίδιο που έχουν πάρει η Emirates και η Qatar Airways, οι οποίες έχουν δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο μεταφέροντας Ινδούς στις ΗΠΑ και την Ευρώπη μέσω των τεράστιων κόμβων τους στο Ντουμπάι και τη Ντόχα, καθώς και από την ηγέτιδα στην εγχώρια αγορά IndiGo. 

Ενώ η Air India έχει το πλεονέκτημα ότι πετάει απευθείας προς τις ΗΠΑ, δυσκολεύεται να φτάσει την εξυπηρέτηση πελατών και τη συχνότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν οι αερομεταφορείς του Κόλπου. Υπό τον νέο της ιδιοκτήτη, η Air India έχει κάνει μια παραγγελία ρεκόρ ύψους 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 470 αεροπλάνων και ανακαινίζει τα υπάρχοντα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. 

Η Tata, η οποία κατέχει τέσσερα σήματα αεροπορικών εταιρειών, πρόκειται να τα συνδυάσει σε έναν αερομεταφορέα χαμηλού κόστους και έναν αερομεταφορέα πλήρους εξυπηρέτησης. Οι μωβ αποχρώσεις στο νέο λογότυπο και το χρώμα προέρχονται από τη Vistara, που ανήκει στην Tata και τη Singapore Airlines Ltd. και η οποία αναμένεται να ενσωματωθεί στην Air India μέχρι το επόμενο έτος. Η Singapore Air θα αποκτήσει μερίδιο 25,1% στη διευρυμένη Air India με αντάλλαγμα επένδυση 250 εκατομμυρίων δολαρίων. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News