Ο λογαριασμός της Apple που υποστηρίζεται από την Goldman Sachs ξεπερνά τα 10 δισ. δολ. σε καταθέσεις
Η Apple Inc. και η Goldman Sachs Group Inc. δήλωσαν ότι ο νέος αποταμιευτικός λογαριασμός τους υψηλής απόδοσης έχει φτάσει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε καταθέσεις στις ΗΠΑ, αποδυναμώνοντας τις εικασίες για μία πιθανή διάλυση της συνεργασίας.
Από την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας τον Απρίλιο, το 97% των χρηστών έχουν επιλέξει να καταθέτουν στον λογαριασμό το Apple Daily Cash -ένα πρόγραμμα ανταμοιβής με επιστροφή μετρητών-, ανέφερε η κατασκευάστρια εταιρεία iPhone σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. Ο αποταμιευτικός λογαριασμός είναι ενσωματωμένος στην εφαρμογή Wallet στα iPhone και επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν χρήματα όπως ένας παραδοσιακός λογαριασμός, αποδίδοντας τόκο 4,15%.
Η ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια μιας δημοσίευσης τον Ιούνιο σύμφωνα με την οποία η Goldman Sachs εξετάζει το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη συνεργασία με την Apple. Η Wall Street Journal ανέφερε ότι η τράπεζα βρισκόταν σε συζητήσεις με την American Express Co. για να αναλάβει την πιστωτική κάρτα της Apple και άλλες υπηρεσίες που οι εταιρείες προσφέρουν από κοινού.
Η Apple έχει επίσης αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες στην ανάπτυξη του λογαριασμού ταμιευτηρίου. Ορισμένοι χρήστες παραπονέθηκαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν εύκολα ανάληψη μετρητών, με καθυστερήσεις που έφταναν σε μέρες. Ο διευθύνων σύμβουλος Tim Cook δήλωσε σε συνέντευξή του τον Ιούνιο ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα σύστημα ασφαλείας που έχει σχεδιαστεί για την πρόληψη της απάτης.
Γενικότερα, η Goldman Sachs προσπαθεί να βγάλει χρήματα από τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες για τους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της Apple Card -μιας προσφοράς πιστωτικής κάρτας που λειτουργεί με τον νέο αποταμιευτικό λογαριασμό. Οι απώλειες, καθώς και οι καθυστερήσεις και τα τεχνικά θέματα, έχουν τροφοδοτήσει τις εικασίες σχετικά με την πιθανή διάλυση της συνεργασίας.
Σε δηλώσεις τους την Τετάρτη, τα στελέχη τόσο της Apple όσο και της Goldman προσέφεραν μια πιο ενθαρρυντική εικόνα. Η Jennifer Bailey, κορυφαίο στέλεχος της Apple για τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι «ενθουσιασμένη με την εξαιρετική υποδοχή από τους νέους και τους υπάρχοντες πελάτες».
Η Liz Martin, επικεφαλής των εταιρικών συνεργασιών της Goldman, δήλωσε ότι η τράπεζα συνεχίζει να «παρέχει απρόσκοπτα, πολύτιμα προϊόντα στους πελάτες της Apple Card, με κοινή εστίαση στη δημιουργία μιας κορυφαίας εμπειρίας πελάτη που βοηθά τους καταναλωτές να έχουν μια πιο υγιή οικονομική ζωή».
Από την έναρξη λειτουργίας της το 2019, η Apple Card παρέμεινε αποκλειστικά για τους χρήστες στις ΗΠΑ.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News