Puma: Βγαίνει νικήτρια από την ανάκαμψη της ζήτησης για αθλητικά παπούτσια και ρούχα στην Κίνα
Η Puma SE ανέφερε κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών καθώς η ζήτηση στην Κίνα ανακάμπτει για αθλητικά παπούτσια και ρούχα.
Τα λειτουργικά κέρδη δεύτερου τριμήνου ύψους 115 εκατ. ευρώ ξεπέρασαν τη μέση εκτίμηση των αναλυτών των 110 εκατ. ευρώ.
Η ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα ενίσχυσε τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της γερμανικής εταιρείας στην Ασία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου ένα τέταρτο. Η ζήτηση ήταν επίσης ισχυρή στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, όπως μεταδίδει το Bloomberg. Η Puma επιβεβαίωσε την καθοδήγησή της, λέγοντας ότι εάν η δυναμική συνεχίσει να αυξάνεται το τρίτο τρίμηνο, μπορεί να αυξήσει τους οικονομικούς στόχους αργότερα φέτος.
Η πρόοδος της Puma θα βασίζεται, εν μέρει, στην αναζωπύρωση της ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική, όπου τα έσοδα μειώθηκαν καθώς η εταιρεία προσπαθεί να μειώσει την εξάρτησή της από φθηνά προϊόντα χονδρικής.
Από τότε που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Ιανουάριο, ο Arne Freundt προσπάθησε να διατηρήσει την ταχεία ανάπτυξη των τελευταίων ετών, εστιάζοντας αντ’ αυτού στο ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τα αθλητικά είδη τρεξίματος σε υψηλότερες τιμές στις ΗΠΑ, καθώς και κερδίζοντας μερίδιο αγοράς στην Κίνα, όπου οι μεγαλύτεροι αντίπαλοι όπως η Nike Inc. και η Adidas AG έχουν δυσκολευτεί.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Μικρότερη η ζημία της Adidas από το διαζύγιο με τη Yeezy
Η Inditex μεγαλώνει τα καταστήματα Zara και αυξάνει τις πωλήσεις
Νίκη, Νάικι ή Νάικ; Πώς ο Jeff Johnson και ένα όνειρο έκαναν τον πλανήτη να μιλά ελληνικά
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News