Η Amazon υποχωρεί έναντι της αντιμονοπωλιακής υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου
Η Amazon.com Inc. συμφώνησε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τα δεδομένα πωλήσεων των ανταγωνιστών της και να αντιμετωπίζει όλους τους πωλητές ισότιμα στην πλατφόρμα της στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά από έρευνα της αντιμονοπωλιακής υπηρεσίας της χώρας.
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) δήλωσε την Τετάρτη ότι η Amazon προσέφερε ορισμένες υποσχέσεις για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μεταχειρίζεται τους τρίτους πωλητές στην αγορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η κίνηση έρχεται αφού η εταιρεία τεχνολογίας πρόσφερε παρόμοια εκεχειρία στις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές τον Δεκέμβριο.
Ο επόπτης άνοιξε την έρευνα πέρυσι, αφού εξέφρασε μια σειρά από ανησυχίες, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποίησε τα δεδομένα των χρηστών για να δώσει στην πλατφόρμα ένα αθέμιτο πλεονέκτημα και τον τρόπο με τον οποίο το Buy Box για την προβολή συγκεκριμένων προσφορών ευνόησε αδικαιολόγητα τη δική της επιχείρηση λιανικής.
«Οι δεσμεύσεις της Amazon στη CMA θα βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι οι τρίτοι πωλητές στο Amazon Marketplace μπορούν να ανταγωνίζονται σε ίσους όρους ανταγωνισμού έναντι της επιχείρησης λιανικής της Amazon και κατ΄επέκταση σημαίνει ότι οι πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο θα έχουν μια καλύτερη συμφωνία», δήλωσε η Ann Pope, ανώτερη διευθυντής επιβολής της CMA.
Η CMA είπε ότι η προκαταρκτική της άποψη είναι ότι η συμφωνία υποχώρησης αντιμετωπίζει τα προβλήματα ανταγωνισμού και αναμένεται να αποφασίσει εάν θα την αποδεχτεί.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Alphabet: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου- Κρατά τους διαφημιστές
Η Amazon Prime Day αυξάνει τις διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά 6% τις πρώτες 24 ώρες
Amazon: Προσφεύγει δικαστικά κατά της Ε.Ε. για τους νέους ψηφιακούς κανόνες
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News