Alphabet: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου- Κρατά τους διαφημιστές
Η μητρική εταιρεία της Google, η Alphabet Inc. ανέφερε έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών και τα οποία ενισχύθηκαν από τις διαφημίσεις στην κορυφαία επιχείρηση μηχανής αναζήτησης της εταιρείας, η οποία αντέχει τον νέο ανταγωνισμό από τα chatbot τεχνητής νοημοσύνης.
Οι πωλήσεις της Alphabet, εξαιρουμένων των πληρωμών των συνεργατών, ήταν 62 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει 60,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg. Η διαφήμιση στη μηχανή αναζήτησης είχε καλή απόδοση, αποφέροντας 42,6 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών στα 42,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η κορυφαία επιχείρηση μηχανής αναζήτησης της Google αντιμετώπισε μια επιβράδυνση στις διαφημίσεις από τη μεριά των πελατών που επηρέασε πιο σοβαρά τις εταιρείες κοινωνικών μέσων όπως η Meta Platforms Inc. και η Snap Inc. τα τελευταία τρίμηνα. Το προϊόν αναζήτησης της εταιρείας συνεχίζει επίσης να κυριαρχεί παρά τις νέες ανταγωνιστικές απειλές από τη Microsoft Corp. και την OpenAI, οι οποίες ενώθηκαν για να παράσχουν μια εναλλακτική που ονομάζεται ChatGPT που απαντά στις ερωτήσεις των χρηστών με απαντήσεις συνομιλίας που υποστηρίζονται από γενετική τεχνητή νοημοσύνη. Το chatbot της Google, Bard, δεν χρησιμοποιείται ακόμη τόσο ευρέως.
«Η μέτρια ανάπτυξη από το YouTube και την αναζήτηση τοποθετούν την Google σε ισχυρή θέση καθώς προετοιμάζεται να υπερασπιστεί την κυριαρχία της στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης», έγραψε σε σημείωμα η Evelyn Mitchell-Wolf, ανώτερη αναλύτρια στο Insider Intelligence.
Τα καθαρά κέρδη ήταν 18,37 δισεκατομμύρια δολάρια ή 1,44 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με την εκτίμηση της Wall Street για 1,32 δολάρια ανά μετοχή.
Η μονάδα cloud της Google απέφερε κέρδη 395 εκατομμυρίων δολαρίων από πωλήσεις 8,03 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη 163 εκατομμυρίων δολαρίων. Αν και το τμήμα ακολουθεί το μέγεθος των επιχειρήσεων cloud της Amazon.com Inc. και της Microsoft, η προσπάθεια θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα στοιχήματα της Google για ανάπτυξη.
Το YouTube ανέφερε πωλήσεις διαφημίσεων 7,67 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με την εκτίμηση της Wall Street στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Το τμήμα ήταν το πιο επιρρεπές σε υποχώρηση των δαπανών του μάρκετινγκ κατά το τελευταίο έτος, επομένως η απόδοσή του πάνω από τις εκτιμήσεις θα μπορούσε να είναι ένα καλό σημάδι και για τους ανταγωνιστές.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Πώς η AI θα μπορούσε να αλλάξει για πάντα τη διαδικτυακή διαφήμιση
Καναδάς: Η Google αφαιρεί συνδέσμους ειδήσεων εξαιτίας νόμου που ζητά να πληρώνονται οι εκδότες
OpenAI: Ανοίγει τα πρώτα της γραφεία εκτός ΗΠΑ στο Λονδίνο