Twitter: Musk και Yaccarino «σνομπάρουν» τη μεγαλύτερη εκδήλωση της διαφημιστικής βιομηχανίας
Ο Elon Musk και η νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος της Twitter Inc., Linda Yaccarino, δεν θα είναι στη μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση της διαφημιστικής βιομηχανίας αυτή την εβδομάδα, παρόλο που η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης εργάζεται για να κερδίσει πίσω τις δαπάνες των διαφημιστών στην πλατφόρμα.
Εκπρόσωπος του Twitter επιβεβαίωσε ότι κανένα από τα δύο στελέχη δεν θα είναι στο φετινό Cannes Lions International Festival of Creativity, μια εβδομαδιαία εκδήλωση στη Νότια Γαλλία που προσελκύει τα πιο σημαντικά στελέχη του κλάδου, καθώς και βασικούς διαφημιστές και πλατφόρμες.
Να σημειωθεί ότι ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα αναζητήσει λύσεις από εταιρείες που ειδικεύονται στην παρακολούθηση της ποιότητας των διαφημίσεων. Το Twitter πρόσθεσε ότι θα ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία για να βελτιώσει την «ασφάλεια της επωνυμίας και τους ελέγχους καταλληλότητας».
Οι διαφημιστές, η κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας, έχουν τρομάξει από την στάση του Musk απέναντι στον έλεγχο του λόγου και του περιεχομένου από τότε που αγόρασε το Twitter πέρυσι. Τον Μάρτιο ο δισεκατομμυριούχος είπε ότι οι νέες διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 50% μέσα σε λίγους μήνες. Μάλιστα, η Fidelity μείωσε την ιδιωτική αποτίμηση της εταιρείας κατά ένα τρίτο.
Η Yaccarino ξεκίνησε ως Διευθύνων Σύμβουλος νωρίτερα αυτό το μήνα, σε μία προσπάθεια να σταματήσουν τα προβλήματα. Την περασμένη εβδομάδα, σε μια εκδήλωση στο Παρίσι, ο Musk είπε ότι «σχεδόν όλοι οι διαφημιστές δήλωσαν ότι, είτε επέστρεψαν, είτε θα επιστρέψουν».
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Elon Musk: Οι περισσότεροι φόροι στους πλούσιους θα πλήξουν τους χαμηλόμισθους
Γαλλία: Απειλεί με απαγόρευση το Twitter αλλά θέλει το εργοστάσιο της Tesla
Twitter: Ο συνιδρυτής του ήταν «λυπημένος» μετά την αγορά από τον Musk
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News