Business & Finance Πέμπτη 15/06/2023, 15:00
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αισιοδοξία στις αλυσίδες καταστημάτων ρούχων – Βελτιώνουν τις προοπτικές H&M και Asos

Αισιοδοξία στις αλυσίδες καταστημάτων ρούχων – Βελτιώνουν τις προοπτικές H&M και Asos

Οι μετοχές των Hennes & Mauritz AB και Asos Plc σημείωσαν άνοδο μετά τις αναφορές για σημάδια βελτίωσης των προοπτικών από τους λιανοπωλητές ενδυμάτων.

Η μετοχή της H&M κέρδισε έως και 6,9% αφού τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου ξεπέρασαν τα προ πανδημίας επίπεδα και η σουηδική αλυσίδα ρούχων είπε ότι ο Ιούνιος ξεκίνησε καλά.

Την ίδια στιγμή, η μετοχή της Asos αυξήθηκε έως και 16% μετά την επιστροφή στα κέρδη. Ο λιανοπωλητής ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου προέβλεψε έως και 76 εκατ. δολάρια προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα στο δεύτερο εξάμηνο, καθώς μειώνει τα αποθέματα και ενισχύει τα εμπορικά σήματα και τις αγορές που έχουν προς το παρόν χαμηλή απόδοση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Jose Antonio Ramos Calamonte προσπαθεί να ανανεώσει την Asos καθώς ακούγονται διάφορες εικασίες σχετικά με το μέλλον του λιανοπωλητή, του οποίου η αξία έχει συρρικνωθεί περίπου κατά 90% τα τελευταία τρία χρόνια. 

Οι πωλήσεις της H&M ήταν σταθερές τους τρεις μήνες έως τον Μάιο, καθώς ο κρύος ανοιξιάτικος καιρός δεν προδιέθετε τους καταναλωτές για αγορές, δήλωσε η εταιρεία, σύμφωνα με το Bloomberg. Ακόμα και έτσι τα έσοδα 5,4 δισ. δολαρίων σημάνουν ότι είναι το πρώτο τρίμηνο για την H&M που αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις έχουν ανακάμψει πλήρως από την πανδημία.

Η σουηδική εταιρεία λιανικής δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην αύξηση των πωλήσεων της ιδιοκτήτριας αλυσίδας Zara, θυγατρικής της Inditex SA, η οποία την περασμένη εβδομάδα ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 15% για τους τρεις μήνες έως τον Απρίλιο. Η H&M προσπαθεί να αποκτήσει νέους πελάτες με μια συλλογή με τον οίκο μόδας Mugler που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα.

Οι αναλυτές της Jeffries, James Grzinic και Frederick Wild, δήλωσαν ότι τα στοιχεία της H&M ήταν «λίγο λιγότερο απαισιόδοξα από ό,τι αναμενόταν», αλλά ήταν χειρότερα από τους ανταγωνιστές, εν μέρει λόγω των αποδόσεων της H&M στη βόρεια Ευρώπη, η οποία είχε έναν κρύο Μάιο.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Η Inditex μεγαλώνει τα καταστήματα Zara και αυξάνει τις πωλήσεις 

Ο Levi Strauss, τα 150 χρόνια των τζιν και γιατί έχουν τα μεταλλικά καρφάκια στις τσέπες

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News