Business & Finance Παρασκευή 2/06/2023, 19:54
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πληθωρισμός: Οι καταναλωτές μειώνουν τις επισκέψεις στα εστιατόρια αντί να πάνε κάπου φθηνότερα 

Πληθωρισμός: Οι καταναλωτές μειώνουν τις επισκέψεις στα εστιατόρια αντί να πάνε κάπου φθηνότερα 

Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης το 2008, οι καταναλωτές κυνηγούσαν ευκαιρίες, έβγαιναν σε φθηνότερα εστιατόρια ή επέλεγαν τις φθηνότερες επιλογές στο μενού.

Αλλά σήμερα, καθώς ο πληθωρισμός ασκεί πίεση στα πορτοφόλια τους, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να περιορίσουν τις επισκέψεις τους σε εστιατόρια για να διατηρήσουν τους προϋπολογισμούς τους, σύμφωνα με έκθεση της AlixPartners.

Το κόστος του φαγητού έξω αυξάνεται για περισσότερο από ένα χρόνο. Τον Μάρτιο, για πρώτη φορά από τότε που άρχισε να επιταχύνεται ο πληθωρισμός στα μέσα του 2021, οι τιμές για τα γεύματα που τρώγονται μακριά από το σπίτι αυξήθηκαν ταχύτερα από τις τιμές στα super market, σύμφωνα με το CNBC.

Τον Απρίλιο, οι τιμές για τα τρόφιμα εκτός σπιτιού στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν 8,6% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, τη στιγμή που οι τιμές των τροφίμων στο σπίτι αυξήθηκαν κατά 7,1%.

Σε απάντηση, οι πελάτες επισκέπτονται εστιατόρια λιγότερο συχνά. Τον Απρίλιο, η κίνηση στα εστιατόρια που ήταν ανοιχτά τουλάχιστον ένα χρόνο μειώθηκε κατά 3,5% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία της Black Box Intelligence.

Σε μια έρευνα που διεξήχθη από την AlixPartners τον Δεκέμβριο, το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδίαζε να μειώσει το φαγητό έξω. Μόλις το 39% είπε ότι θα επέλεγε λιγότερο ακριβά εστιατόρια. Μάλιστα οι ερωτηθέντες μπορούσαν να επιλέξουν περισσότερες από μία επιλογές.

Τον Ιανουάριο του 2009, μόλις το 12% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα απέκλειαν ή θα μείωναν τις επισκέψεις για να περικόψουν τις δαπάνες στο εστιατόριο τους.

Όμως μιάμιση δεκαετία αργότερα, οι καταναλωτές έχουν αλλάξει. Οι νεαροί καταναλωτές κυρίως, μειώνουν τις παραγγελίες με delivery αλλά εξακολουθούν να σχεδιάζουν να δειπνήσουν στο εστιατόριο, σύμφωνα με την έκθεση. 

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Το δείπνο των 633 λιρών: Η γαστρονομική εμπειρία των 24 Michelin

Σχοινούσα: 3,5 εκατομμύρια ευρώ για την ταβέρνα «Μερσίνι»

Η «κλοπή» ενός διάσημου brand: Χρειαζόμουν το όνομα McDonald. Τι να κάνεις με ένα όνομα σαν το Kroc;

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News