Business & Finance Κυριακή 18/06/2023, 15:29
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο γίγαντας των 600 εκατ. δολαρίων: Πώς το BeReal έγινε το talk of the town της Gen Z

Ο γίγαντας των 600 εκατ. δολαρίων: Πώς το BeReal έγινε το talk of the town της Gen Z

Το BeReal είναι μια γαλλική εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το 2020 και αναπτύχθηκε από τους Alexis Barreyat και Kevin Perreau. Οι ιδρυτές παρατήρησαν μια αυξανόμενη τάση των ανθρώπων να αισθάνονται αποκομμένοι και απογοητευμένοι από την επιμελημένη και συχνά επιφανειακή φύση των παραδοσιακών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Ήθελαν να δημιουργήσουν έναν χώρο όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να είναι αυθεντικοί και να συνδεθούν με άλλους σε ένα βαθύτερο επίπεδο. Έτσι έφτιαξαν το BeReal, το οποίο έχει καταφέρει να αιχμαλωτίσει τις καρδιές και τα μυαλά των νέων, και έγινε η τελευταία τους εμμονή.

Με τη μοναδική προσέγγισή του στην κοινωνική αλληλεπίδραση και την αφοσίωση των χρηστών, το BeReal έχει εκτοξευθεί σε δημοτικότητα με πάνω από 10 εκατ. λήψεις και τώρα αποτιμάται στα 600 εκατ. δολάρια. 

Η νέα πνοή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ένας από τους κρίσιμους παράγοντες που συνέβαλαν στην επιτυχία του BeReal είναι η έμφαση που δίνει στην αυθεντικότητα και τον αυθορμητισμό. Σε έναν κόσμο όπου οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης συχνά επικρίνονται για την προώθηση των προσεκτικά επιμελημένων περσόνων, το BeReal προσφέρει μια αναζωογονητική εναλλακτική. Η εφαρμογή ενθαρρύνει τους χρήστες να μοιράζονται αφιλτράριστες, ειλικρινείς στιγμές της ζωής τους, ενισχύοντας μια αίσθηση γνήσιας σύνδεσης και σχέσης μεταξύ της βάσης χρηστών.

Το BeReal το επιτυγχάνει αυτό στέλνοντας τυχαίες ειδοποιήσεις στους χρήστες, προτρέποντάς τους να τραβήξουν μια φωτογραφία της τρέχουσας δραστηριότητάς τους μέσα σε ένα παράθυρο 2 λεπτών ανά ώρα. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι το περιεχόμενο που κοινοποιείται στην πλατφόρμα είναι αυθόρμητο και χωρίς επεξεργασία, παρέχοντας μια πιο ακριβή αναπαράσταση της ζωής των χρηστών. Δίνοντας προτεραιότητα στην αυθεντικότητα έναντι της τελειότητας, το BeReal έχει δημιουργήσει μια μοναδική και συναρπαστική εμπειρία χρήστη που έχει απήχηση στους νέους που επιθυμούν γνήσιες συνδέσεις στην ψηφιακή εποχή.

Η ταχεία ανάπτυξη του BeReal μπορεί επίσης να αποδοθεί στο καινοτόμο επιχειρηματικό του μοντέλο, το οποίο δημιουργεί αποτελεσματικά έσοδα από την αφοσίωση των χρηστών, διατηρώντας παράλληλα μια θετική εμπειρία χρήστη. Η εφαρμογή έφτασε τα 10 εκατομμύρια ημερήσιους χρήστες στο τέλος του 2022. Η πλατφόρμα δημιουργεί έσοδα μέσω αγορών εντός εφαρμογής, διαφήμισης και συνεργασιών με επωνυμίες και influencers. Προσφέροντας μια σειρά από premium χαρακτηριστικά και αποκλειστικό περιεχόμενο, το BeReal έχει δημιουργήσει μια βάση πιστών χρηστών που είναι πρόθυμοι να επενδύσουν στην πλατφόρμα.

Την ίδια στιγμή, εφαρμόσει ισχυρά μέτρα για την προστασία των δεδομένων των χρηστών και τη διατήρηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος κοινότητας, γεγονός που εκτιμούν οι επενδυτές.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Πώς να κάνετε το ChatGPT να δουλεύει για εσάς: Να τι πρέπει να ρωτήσετε

Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για να μπουν τα παιδιά στα social media;

Μέσα στο καλοκαίρι ο ανταγωνιστής του Twitter από το Instagram

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News