Αυξήθηκαν οι απώλειες της Asos τη στιγμή που επιχειρεί ανανέωση
![Αυξήθηκαν οι απώλειες της Asos τη στιγμή που επιχειρεί ανανέωση](https://www.moneyreview.gr/wp-content/uploads/2021/09/asos_reuters-768x480.jpg)
Πτωτική πορεία παρουσίασαν οι πωλήσεις της Asos, γεγονός που συνέβαλε στο να αυξηθούν οι απώλειές της το πρώτο εξάμηνο, καθώς ο βρετανικός διαδικτυακός λιανοπωλητής προσπάθησε να μειώσει τα αποθέματα και τις υπερβολικές εκπτώσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά κατά 8% το εξάμηνο έως τον Φεβρουάριο και οι λειτουργικές ζημίες διευρύνθηκαν στα 344 εκατ. δολάρια. Από τη μεριά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jose Antonio Ramos Calamonte είπε ότι η επιχείρηση έχει σημειώσει πρόοδο στην προσπάθειά της για αλλαγή, παρά τις «μερικές πολύ δύσκολες συνθήκες».
Η μετοχή της Asos υποχώρησε περισσότερο από 6% στις αρχές της διαπραγμάτευσης στο Λονδίνο.
Να σημειωθεί ότι έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ο Ramos Calamonte ανέλαβε τα ηνία στην Asos και ο Ισπανός προσπαθεί να πείσει τους επενδυτές ότι το σχέδιό του θα αποφέρει κέρδη στην επιχείρηση, μειώνοντας τα αποθέματα, περικόπτοντας τις δαπάνες και επιβραδύνοντας την αυτοματοποίηση σε ορισμένες από τις βασικές αποθήκες της, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Τα οφέλη από την ανανέωση αναμένεται να προκύψουν στο δεύτερο εξάμηνο, με την Asos να δημιουργεί ξανά κεφάλαια, καθώς τα διορθωτικά μέτρα αντισταθμίζουν τις πωλήσεις που συνεχίζει να προβλέπεται ότι θα μειωθούν.
Η Asos παλεύει καθώς η κρίση κόστους ζωής στη Βρετανία ωθεί τους καταναλωτές να δώσουν προτεραιότητα στις δαπάνες τους για βασικά είδη, όπως τα τρόφιμα και την ενέργεια παρά για τη μόδα. Η ανταγωνιστική εταιρεία λιανικής Next Plc αντιμετωπίζει επίσης πτώση των πωλήσεων με λιγότερη ζήτηση για ρούχα για γάμους και συναφείς εκδηλώσεις.
Όπως και άλλοι διαδικτυακοί λιανοπωλητές, η Asos έχει πληγεί σκληρά από τα αυξανόμενα ποσοστά επιστροφής των παραγγελιών, αλλά σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές Zara και Boohoo, δεν έχει εισαγάγει χρέωση για τις επιστροφές στις παραγγελίες μέσω διαδικτύου.
Η Asos δημιουργεί μια διαχειριστική επιτροπή για να υποστηρίξει την ανανέωσή της, καθώς ο Ramos Calamonte διαχειρίζεται την εταιρεία με μια σχεδόν εξ ολοκλήρου προσωρινή ομάδα.
Η εταιρεία ήταν για πολλά χρόνια αγαπημένη στο χρηματιστήριο εν μέσω αυξανόμενων πωλήσεων και κερδών. Τώρα, είναι μία από τις μετοχές με τις περισσότερες βραχυπρόθεσμες αγορές στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η μετοχή πρέπει να πέσει περαιτέρω.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Victoria’s Secret: Προσπαθεί να ξεφύγει από το σκάνδαλο, επαναφέροντας τις επίδειξεις μόδας
Πώς το Zorba έγινε Zara και οι άγνωστες ιστορίες πίσω από 8 διάσημα brand names
Ελάτε να πουλήσετε τα ρούχα που δεν φοράτε, λέει τώρα η Zara