Henkel: Στα 5,6 δισ. ευρώ αυξήθηκαν οι πωλήσεις στο α’ τρίμηνο
Θετικό ήταν το ξεκίνημα για το οικονομικό έτος 2023 για τη Henkel, η οποία παρουσίασε ισχυρή οργανική αύξηση πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους με τις πωλήσεις του Ομίλου να αυξάνονται οργανικά κατά 6,6% σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ και ονομαστική ανάπτυξη 6,4%.
Επίσης, σημειώνεται ανάπτυξη και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου λόγω αύξησης των πωλήσεων:
- Το Adhesive Technologies με οργανική ανάπτυξη 6,8%, ονομαστική ανάπτυξη 6,1%.
- Το Consumer Brands πέτυχε οργανική αύξηση πωλήσεων 7,0%, ονομαστική ανάπτυξη 7,3%.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε την έξοδό της από επιχειρηματικές δραστηριότητες στη Ρωσία. Παράλληλα, σημειώθηκε πρόοδος στην εφαρμογή της ατζέντας στρατηγικής ανάπτυξης και επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2023.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023, η Henkel αύξησε τις πωλήσεις του Ομίλου σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Η πολύ ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 6,6%, οφείλεται στη διψήφια τιμολόγηση, ενώ οι όγκοι πωλήσεων ήταν κάτω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,4%.
«Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα της χρονιάς -παρά το συνεχιζόμενο απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς. Η πολύ ισχυρή αύξηση των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μας μονάδες υπογραμμίζει τη δύναμη του χαρτοφυλακίου μας με επιτυχημένα brands και καινοτόμες τεχνολογίες. Το πρώτο τρίμηνο, συνεχίσαμε τα μέτρα τιμολόγησής μας για να αντισταθμίσουμε περαιτέρω τις αντίξοες συνθήκες από το κόστος των πρώτων υλών και των μεταφορικών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel. «Σήμερα, επιβεβαιώσαμε τον οδηγό μας για το 2023 και, με βάση την πολύ ισχυρή εξέλιξη των οργανικών πωλήσεων του πρώτου τριμήνου, προσβλέπουμε με αυτοπεποίθηση στο τρέχον οικονομικό έτος».
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Γερμανία: Αφορολόγητο μπόνους 3.000 ευρώ σε εκατομμύρια εργαζόμενους
Henkel: Φέρνει την παραγωγή του Persil στην Ελλάδα
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News