To Netflix ποντάρει 2,5 δισ. δολάρια στη Νότια Κορέα
Σε επενδύσεις 2,5 δισ. δολαρίων στη Νότια Κορέα, προχωρά ο γίγαντας ροής Netflix, σε βάθος τετραετίας.
Μία τέτοια κίνηση ίσως να μην είναι παράλογη, αν αναλογιστεί κανείς πως το Netflix γνώρισε επιτυχία με παραγωγές της Νότιας Κορέας, συμπεριλαμβανομένης της εξαιρετικά δημοφιλούς εκπομπής Squid Game.
Ο συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ted Sarandos, σημείωσε ότι τα χρήματα θα δαπανηθούν για τη δημιουργία ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας.
«Πήραμε αυτή την απόφαση γιατί πιστεύουμε ότι η κορεατική δημιουργική βιομηχανία θα συνεχίσει να λέει σπουδαίες ιστορίες», τόνισε.
Το 2021, το Squid Game, παραγωγής της Νότιας Κορέας έγινε η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών του Netflix. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως μόνο τις πρώτες 28 μέρες μετά τη κυκλοφορία του, το παρακολούθησαν 111 εκατ. χρήστες.
Νωρίτερα φέτος, το ριάλιτι της Νότιας Κορέας Physical 100 έγινε η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη εκπομπή της πλατφόρμας παγκοσμίως, όπως μεταδίδει το BBC.
Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, αντιμετωπίζει τώρα αυξημένο ανταγωνισμό, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, HBO και Disney.
Έχει μειώσει τις τιμές σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία δήλωσε ότι η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες. Αυτό σημαίνει ότι οι συνδρομητές που θέλουν να μοιραστούν λογαριασμούς με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους θα αντιμετωπίσουν μια επιπλέον χρέωση.
Το Netflix αναζητά τρόπους για να αναζωπυρώσει την ανάπτυξη, η οποία έχει επιβραδυνθεί απότομα καθώς τα νοικοκυριά αντιμετωπίζουν το αυξανόμενο κόστος και φτάνει σε αυτό που οι αναλυτές βλέπουν ως σημείο κορεσμού σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες αγορές του.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Η ιστορία του Netflix: Από «ταχυδρομικό βίντεο κλαμπ» στη μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming παγκοσμίως
Η Apple επενδύει 1 δισ. δολάρια ετησίως σε ταινίες που θα προβληθούν στους κινηματογράφους
Maestro και Glass Onion στις διεθνείς οθόνες: Μπορεί το Netflix να ενισχύσει τον ελληνικό τουρισμό;