Business & Finance Πέμπτη 20/04/2023, 15:03
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

L’Oréal: Εκτόξευση στις πωλήσεις με καθοριστικό παράγοντα την Κίνα 

L’Oréal: Εκτόξευση στις πωλήσεις με καθοριστικό παράγοντα την Κίνα 

Οι πωλήσεις της L’Oréal εκτινάχθηκαν καθώς ο κατασκευαστής καλλυντικών είδε μεγάλη ζήτηση σε γεωγραφικές περιοχές και επιχειρηματικά τμήματα, με σημάδια βελτίωσης στην Κίνα, μετά από μια δύσκολη αρχή του έτους.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν ετήσια άνοδο 13%, τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν κέρδος 8,1%. Ως αποτέλεσμα, οι μετοχές στο Παρίσι κατέγραψαν ανοδική πορεία έως και 1,3% νωρίς την Πέμπτη (20/4).

Αν και η ανάπτυξη στη B. Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, έκανε τις εκτιμήσεις της αγοράς πιο απαισιόδοξες, οι πωλήσεις στη χώρα βελτιώνονται από τον Φεβρουάριο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Nicolas Hieronimus, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

«Απορροφήσαμε το επιπλέον απόθεμά μας και τώρα επιστρέφουμε σε μια αρκετά δυναμική ανάπτυξη», είπε, προσθέτοντας ότι η εταιρεία κατάφερε να κερδίσει μερίδιο αγοράς στην Κίνα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.

«Το μέγεθος του άλματος του πρώτου τριμήνου και οι ανοδικές προοπτικές για την Κίνα θα πρέπει να είναι αρκετά για να διατηρήσουν την ανοδική δυναμική της μετοχής», έγραψε σε υπόμνημα ο Rogerio Fujimori, αναλυτής της Stifel.

Οι μετοχές της L’Oréal έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από ένα τέταρτο φέτος, καθώς η εταιρεία ομορφιάς επωφελείται από το παγκόσμιο αποτύπωμα και την ευρεία προσφορά προϊόντων, η οποία κυμαίνεται από οικονομικά σαμπουάν έως κρέμες δέρματος υψηλής τεχνολογίας. Παρά τον αυξανόμενο πληθωρισμό και τη συμπίεση των προϋπολογισμών των νοικοκυριών, ο όμιλος κατάφερε να αναπτυχθεί πέρυσι.

Η μονάδα καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας βοήθησε στην ηγεσία της ανάπτυξης, με παρόμοιες πωλήσεις σχεδόν 15%. Την ίδια στιγμή, η μονάδα δερματολογικής ομορφιάς, που περιλαμβάνει εμπορικά σήματα όπως η La Roche-Posay και η CeraVe σημείωσε αύξηση σχεδόν κατά 31%.

Η επαναλειτουργία της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο έδωσε ώθηση στις παγκόσμιες καταναλωτικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων πολυτελείας. Την περασμένη εβδομάδα, η Hermès και η LVMH, η ιδιοκτήτρια των Christian Dior και Louis Vuitton, είδαν τριμηνιαίο άλμα εσόδων, εν μέρει χάρη στους Κινέζους αγοραστές.

Η L’Oréal δήλωσε νωρίτερα αυτόν τον μήνα ότι θα αγοράσει την Aesop σε μια συμφωνία αξίας 2,53 δισ. δολαρίων σε βάση εταιρικής αξίας. Η αυστραλιανή επωνυμία σαπουνιού θα είναι μέρος του τμήματος πολυτελείας της, μόλις κλείσει η συμφωνία αργότερα φέτος, προσχωρώντας σε μάρκες όπως η Lancôme. Οι αναλυτές είπαν ότι η Aesop έχει περιθώρια να αναπτυχθεί στην Κίνα, όπου αυτή τη στιγμή έχει μικρή παρουσία. 

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Aesop: Ο κομμωτής που έφτιαξε καλλυντικά με άρωμα Ελλάδας αξίας 2,5 δισ. δολαρίων

«Έκρηξη» στα είδη πολυτελείας: Πώς η Hermes ξεπέρασε τη Novartis

Η μανία με το «άσχημο» παπούτσι: Πώς τα Crocs έγιναν μηχανή που κόβει χρήμα

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News