Η ΤΝ μονοπωλεί το ενδιαφέρον του Zuckerberg σύμφωνα με τον CTO της Meta
Ο τεχνολογικός γίγαντας, στον οποίο ανήκουν το Facebook και το Instagram, ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο μια ομάδα προϊόντων που επικεντρώνεται στη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη.
Τα κορυφαία στελέχη της Meta, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντος συμβούλου Mark Zuckerberg, του επικεφαλής παραγωγής Chris Cox και του επικεφαλής τεχνολογίας Andrew Bosworth, περνούν τον περισσότερο χρόνο τους δουλεύοντας πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με συνέντευξη που έδωσε ο Bosworth στο Nikkei Asia την Τετάρτη.
Ενώ ο Bosworth δήλωσε ότι μέρος αυτής της εργασίας θα ωφελήσει το metaverse -τον ψηφιακό κόσμο που η εταιρεία έχει δηλώσει ότι εργάζεται για να δημιουργήσει- δείχνει πόσο σημαντική είναι η τεχνητή νοημοσύνη για τη Meta, τη στιγμή, μάλιστα που και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Microsoft και η Alphabet επενδύουν επίσης στον χώρο.
Η Meta, στην οποία ανήκουν το Facebook και το Instagram, ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο μια ομάδα προϊόντων που επικεντρώνεται στη γενετική ΤΝ – ένα νέο σύνολο τεχνικών μηχανικής μάθησης που επιτρέπουν στους υπολογιστές να παράγουν κείμενο, να σχεδιάζουν εικόνες και να δημιουργούν άλλα μέσα που μοιάζουν με την ανθρώπινη δραστηριότητα. Η Meta διαθέτει το δικό της μεγάλο γλωσσικό μοντέλο με την ονομασία LLaMa, το οποίο δήλωσε τον Φεβρουάριο ότι θα διαθέσει στους ερευνητές. Το LLaMa, όπως και τα ανταγωνιστικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, είναι ικανό να απαντά σε ερωτήσεις και να επεξεργάζεται έγγραφα.
Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα τροφοδοτούν εφαρμογές όπως το ChatGPT της OpenAI, το Microsoft Bing AI και το Bard της Google.
Το τμήμα Reality Labs της Meta, το οποίο εποπτεύεται από τον Bosworth και φιλοξενεί τις τεχνολογίες και τα έργα metaverse της εταιρείας, παρουσίασε ζημίες ύψους 13,72 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Αλλά η ψηφιακή διαφήμιση αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Meta. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 116,61 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
Ο Bosworth δήλωσε στο Nikkei ότι αναμένει ότι η εταιρεία θα κάνει το ντεμπούτο της με κάποιες εμπορικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη φέτος, και αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει τις διαφημιστικές δραστηριότητες της εταιρείας που οδηγούν σε κέρδη.
Για παράδειγμα, είπε ότι οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ΤΝ για τη δημιουργία διαφημίσεων δημιουργώντας διάφορες εικόνες που θα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό αντί να βασίζονται σε μια διαφημιστική καμπάνια με μία μόνο εικόνα.
Ακόμα, ο Bosworth δήλωσε στο Nikkei ότι η Meta θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει την AI στο metaverse.
«Στο μέλλον, μπορεί να μπορείτε απλώς να περιγράψετε τον κόσμο που θέλετε να δημιουργήσετε και η ΤΝ να δημιουργήσει αυτόν τον κόσμο για εσάς», δήλωσε ο Bosworth. «Και έτσι να κάνει πράγματα, όπως η δημιουργία περιεχομένου, πολύ πιο προσιτά σε περισσότερους ανθρώπους».
Η εταιρεία ελπίζει να εφαρμόσει τελικά την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένων τόσο του Facebook όσο και του Instagram.
Η Meta δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αιτήματα για σχολιασμό.
moneyreview.gr με πληροφορίες από cnbc
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News