Η Apple επενδύει 1 δισ. δολάρια ετησίως σε ταινίες που θα προβληθούν στους κινηματογράφους
Ένα δισ. δολάρια ετησίως σκοπεύει να δώσει η Apple, για την παραγωγή ταινιών που θα βγαίνουν στις κινηματογραφικές αίθουσες, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα κομμάτι μιας φιλόδοξης προσπάθειας της εταιρείας να ανεβάσει το προφίλ της στο Χόλιγουντ και να προσελκύσει συνδρομητές στην υπηρεσία ροής της.
Η Apple προσέγγισε τα κινηματογραφικά στούντιο σχετικά με τη συνεργασία για την κυκλοφορία μερικών τίτλων στις αίθουσες φέτος και μια σειρά περισσότερων ταινιών στο μέλλον, είπαν οι άνθρωποι, που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή τα σχέδια είναι ιδιωτικά, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Το ποσό της επένδυσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Οι περισσότερες από τις πρωτότυπες ταινίες της Apple μέχρι τώρα, είτε ήταν αποκλειστικές της υπηρεσίας ροής είτε κυκλοφόρησαν σε περιορισμένο αριθμό κινηματογραφικών αιθουσών. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προβάλλει ταινίες σε χιλιάδες αίθουσες, η προβολή των οποίων θα διαρκεί για τουλάχιστον ένα μήνα, είπαν οι άτομα εκ των έσω, αν και δεν έχει οριστικοποιήσει κανένα σχέδιο ακόμα.
Ενώ η Apple έχει συμφωνήσει σε κινηματογραφικές κυκλοφορίες για να ευχαριστήσει τους ταλαντούχους σκηνοθέτες και ηθοποιούς και να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές σε project, η εταιρεία πιστεύει ότι οι κινηματογράφοι είναι ένας τρόπος για να αυξήσει την δημοτικότητα της υπηρεσίας ροής TV+ της. Εάν πρόκειται να ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε μια ταινία, θέλει να το μετατρέψει αυτό, σε πολιτιστικό γεγονός. Το Apple TV+ εκτιμάται ότι έχει μεταξύ 20-40 εκατ. συνδρομητές, λιγότερους σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, όπως το Netflix και το Disney+.
Ο τεχνολογικός κολοσσός δεν έχει ακόμα αποφασίσει πώς θα κατανείμει αυτές τις ταινίες στους κινηματογράφους. Η εταιρεία δεν διαθέτει εσωτερικά την τεχνογνωσία για να κυκλοφορήσει ταινίες σε χιλιάδες κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο ταυτόχρονα, γι’ αυτό και έχει προσεγγίσει τρίτους διανομείς. Αλλά πρώτα, η Apple πρέπει να συμβιβαστεί με τους πιθανούς συνεργάτες για τα κόστη προβολής και τους προϋπολογισμούς στο μάρκετινγκ. Τα κινηματογραφικά στούντιο μπορούν να ξοδέψουν 100 εκατ. δολάρια ή και περισσότερα για την προώθηση των μεγαλύτερων τίτλων τους, πολύ περισσότερα από όσα ξοδεύουν οι υπηρεσίες ροής για την προώθηση νέων εκπομπών ή ταινιών.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Οι τάσεις στο streaming: Τι θα αλλάξει το 2023
Apple: Οι μέτοχοι συντάσσονται με το ΔΣ και απορρίπτουν προτάσεις από συντηρητικές ομάδες
Tech: Χιλιάδες εργαζόμενοι έκαναν «ψεύτικη δουλειά» – Γιατί είχαν προσληφθεί
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News