Business & Finance Τετάρτη 1/02/2023, 10:04
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι αυτό το νέο Instagram; Ένα καινούριο app απειλεί TikTok και Twitter

Είναι αυτό το νέο Instagram; Ένα καινούριο app απειλεί TikTok και Twitter

Περίπου τέσσερα χρόνια μετά την αποχώρησή τους από το Instagram, οι δύο ιδρυτές της πλατφόρμας επιστρέφουν με μια νέα εφαρμογή.

Ο Kevin Systrom και ο Mike Krieger ανακοίνωσαν την κυκλοφορία του Artifact, μιας εφαρμογής που υπόσχεται «μια εξατομικευμένη ροή ειδήσεων», με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Σε μια ανάρτηση στο Instagram, ο Krieger είπε ότι αυτός και ο Systrom «συνεργάζονται με μια ταλαντούχα ομάδα» για περισσότερο από ένα χρόνο για να ξεκινήσουν την υπηρεσία. Η είσοδος των χρηστών στη νέα εφαρμογή γίνεται σταδιακά, καθώς μια λίστα αναμονής άνοιξε για το κοινό χθες.

Σε αντίθεση με το Instagram, η εφαρμογή εστιάζει περισσότερο σε άρθρα παρά σε φωτογραφίες. Το Artifact θα προτείνει περιεχόμενο βάσει των ενδιαφερόντων του χρήστη και θα επιτρέπει τις συζητήσεις με φίλους.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mike Krieger (@mikeyk)

Το βασικό feed θα εμφανίζει δημοφιλή άρθρα από μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς έως μικρότερους bloggers, ενώ το feed του κάθε χρήστη θα εξατομικεύεται με βάση αυτά στα οποία κάνει κλικ.

Η κυκλοφορία του νέου app έρχεται σε μια περίοδο έντονης δραστηριότητας στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στον απόηχο της αναταραχής και της αβεβαιότητας στο Twitter, έπετα από την εξαγορά του από τον Elon Musk, μια σειρά από νεότερες υπηρεσίες στοχεύουν να βοηθήσουν τους χρήστες να λαμβάνουν νέα και προσωπικές ενημερώσεις σε ένα feed.

Εν τω μεταξύ, η ταχεία άνοδος του TikTok συνεχίζει να οδηγεί πολλές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, να αντιγράψουν τις δυνατότητές του.

Σύμφωνα με το Platformer,  το Artifact είναι ένα «TikTok για κείμενα» και πιθανώς «ακόμα και μια αιφνιδιαστική επίθεση στο Twitter».

Υπενθυμίζεται ότι το Instagram βγήκε στον αέρα το 2010 και δύο χρόνια αργότερα, ο Systrom και ο Krieger πούλησαν την εφαρμογή στη Meta για 1 δισ. δολάρια. Το δίδυμο αποχώρησε από το Instagram το 2018, εν μέσω διαφωνιών με τον  Mark Zuckerberg σχετικά με την κατεύθυνση της εφαρμογής.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

Social Media: Τι είναι οι αλγόριθμοι – «διπλωμάτες» και πώς μπορούν να ανατρέψουν τα δεδομένα;

Twitter: Προσφέρει δωρεάν διαφημίσεις για να προσελκύσει ξανά brands

Twitter: Δεσμώτες του αλγορίθμου

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News