Άλμα κατά 1/4 στον τζίρο του λιανεμπορίου – Τριψήφια άνοδος σε ρούχα, παπούτσια
Σημαντική αύξηση κατά σχεδόν 1/4 εμφάνισε τον Δεκέμβριο του 2021 ο τζίρος των λιανεμπορίου στην Ελλάδα, δείγμα της ανάκαμψης της οικονομίας από την πανδημική κρίση.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ):
- Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σε σύγκριση με τον δείκτη του Δεκεμβρίου 2020, παρουσίασε αύξηση 23,8% και σε σύγκριση με τον δείκτη του Νοεμβρίου 2021 αύξηση 10,2%.
- Ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), σε σύγκριση με τον δείκτη του Δεκεμβρίου 2020, εμφάνισε άνοδο 19,4% και σε σύγκριση με τον δείκτη του Νοεμβρίου 2021 άνοδο 9,4%.
- Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σε σύγκριση με τον δείκτη του Νοεμβρίου 2021, κατέγραψε βελτίωση 0,6%.
- Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης όγκου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2021, παρουσίασε αύξηση 0,8%.
Όσον αφορά την ετήσια άνοδο κατά 23,8%, η ΕΛΣΤΑΤ αποδίδει την εντυπωσιακή βελτίωση στις εξής κατηγορίες καταστημάτων:
- Ένδυση – Υπόδηση 131,6%
- Βιβλία – Χαρτικά – Λοιπά είδη 63,3%
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων 48,3%
- Φαρμακευτικά – Καλλυντικά 23,1%
- Μεγάλα καταστήματα τροφίμων 0,7%
Αναφορικά με την ετήσια άνοδο του όγκου λιανεμπορίου κατά 19,4%, οφείλεται στις εξής μεταβολές:
- Ένδυση – Υπόδηση 124,9%
- Βιβλία – Χαρτικά – Λοιπά είδη 63,5%
- Φαρμακευτικά – Καλλυντικά 24,4%
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων 22,2%
Ας σημειωθεί ότι στις υψηλότερες επιδόσεις του κλάδου σημαντικό ρόλο διαδραμάτισαν οι σχεδόν «κανονικές» εορτές των Χριστουγέννων, κάτι που βοήθησε στην αισθητή ανάκαμψη των καταναλωτικών δαπανών.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Έρχεται ο κρατικός Τειρεσίας: Πώς θα υπολογίζεται το «scoring» φυσικών προσώπων, εταιρειών
Online shopping: Τζίρος 1 δισ. ευρώ για τη μόδα στην Ελλάδα
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News