Λιανεμπόριο: Ράλι και τον Νοέμβριο – Άλμα 60% σε ρούχα, παπούτσια
Με άνοδο 19% έκλεισε ο Νοέμβριος για τον τζίρο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, δείγμα της συνεχούς ανάκαμψης της οικονομίας από την πανδημία του κορωνοϊού και τα διαδοχικά lockdown.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για τον Νοέμβριο του 2021:
- Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2020, παρουσίασε αύξηση 19,0%, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021 μείωση 6,3%.
- Ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2020, σημείωσε άνοδο 14,7% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021, πτώση 5,8%.
- Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021, εμφάνισε κάμψη 2,6%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης όγκου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021, κατέγραψε μείωση 2,6%.
Η ετήσια άνοδος του κύκλου εργασιών (19%), οφείλεται στις παρακάτω κατηγορίες:
- Βιβλία – Χαρτικά – Λοιπά είδη 46,9%
- Έπιπλα – Ηλεκτρικά είδη – Οικιακός εξοπλισμός 45,6%
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων 43,8%
- Φαρμακευτικά – Καλλυντικά 16,2%
Την ίδια ώρα, σε ένδυση και υπόδηση καταγράφηκε άλμα κατά 60%, ενώ σχεδόν αμετάβλητος (+0,9%) έμεινε ο κλάδος τροφίμων – ποτών – καπνού. Τα πολυκαταστήματα δε, διατήρησαν το θετικό πρόσημο και έκλεισαν τον Ιανουάριο με ετήσια άνοδο κατά 18,8%.
Αντίθετα, κατά την ίδια περίοδο σύγκρισης, μικρή μείωση του τζίρου εμφάνισαν τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων, τα οποία έχασαν 1,9%.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Νέο κύμα ανατιμήσεων στα ράφια
Εκπτώσεις: Υποτονική αγοραστική κίνηση διαπιστώνουν οι έμποροι
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News