ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο 

Ποιες εταιρείες και σχήματα δίνουν το «παρών» στον διαγωνισμό του έργου 175 εκατ. ευρώ

Ισχυρό ενδιαφέρον για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο 

Ισχυρό ενδιαφέρον εκδήλωσαν στο διαγωνισμό του της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά το έργο της κατασκευής σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού μελέτης 175 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). 

Συγκεκριμένα, κατά πληροφορίες, το «παρών» στο διαγωνισμό έδωσαν τα σχήματα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, Ιntrakat – Σιδηροδρομικά Έργα, Άκτωρ και Άβαξ.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, το σχήμα Τέρνα – Mytilineos μειοδότησε στον διαγωνισμό  για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη του σιδηροδρομικού δικτύου.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η κοινοπραξία έδωσε έκπτωση της τάξεως του 18%, ενώ στο διαγωνισμό το «παρών» είχαν δώσει η Intrakat και η Άβαξ που πρόσφεραν έκπτωσης της τάξεως του 11% και 9% αντίστοιχα.

Το έργο αφορά την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

Νέα «εποχή» για τις δημόσιες συμβάσεις

Τα «μυστικά» της νέας γενιάς έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια

Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων: Νέα παράταση για την αξιολόγηση της αμαξοστοιχίας ETR 470

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News