Ισχυρό ενδιαφέρον για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο
Ποιες εταιρείες και σχήματα δίνουν το «παρών» στον διαγωνισμό του έργου 175 εκατ. ευρώ
![Ισχυρό ενδιαφέρον για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο](https://www.moneyreview.gr/wp-content/uploads/2021/11/τρενο_-_intimenews-768x480.jpg)
Ισχυρό ενδιαφέρον εκδήλωσαν στο διαγωνισμό του της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά το έργο της κατασκευής σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού μελέτης 175 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Συγκεκριμένα, κατά πληροφορίες, το «παρών» στο διαγωνισμό έδωσαν τα σχήματα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, Ιntrakat – Σιδηροδρομικά Έργα, Άκτωρ και Άβαξ.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, το σχήμα Τέρνα – Mytilineos μειοδότησε στον διαγωνισμό για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη του σιδηροδρομικού δικτύου.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η κοινοπραξία έδωσε έκπτωση της τάξεως του 18%, ενώ στο διαγωνισμό το «παρών» είχαν δώσει η Intrakat και η Άβαξ που πρόσφεραν έκπτωσης της τάξεως του 11% και 9% αντίστοιχα.
Το έργο αφορά την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Νέα «εποχή» για τις δημόσιες συμβάσεις
Τα «μυστικά» της νέας γενιάς έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια
Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων: Νέα παράταση για την αξιολόγηση της αμαξοστοιχίας ETR 470