Business & Finance Τετάρτη 10/04/2024, 20:20
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνεργασία Delta Foods – Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων

Συνεργασία Delta Foods – Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων

Τριετές μνημόνιο συνεργασίας για την προώθηση της καλής διατροφής υπεγράφη μεταξύ της Delta Foods Greece και του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων Ελλάδας, στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10-13 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου. 

Το μνημόνιο βασίζεται σε τρεις πυλώνες: εφαρμοσμένη έρευνα, εκπαίδευση και ευρύτερη ενημέρωση του κόσμου για το τι σημαίνει καλή διατροφή, ανέφερε ο Χρήστος Τσόλκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Delta Foods, ανοίγοντας την συζήτηση με τίτλο “Leveraging Partnerships to amplify the benefits of good nutrition in public health”. Στόχος, όπως εξήγησε, είναι η καλή διατροφή να γίνει ένας εύκολος και ρεαλιστικός τρόπος ζωής. “Η βιομηχανία οφείλει να κάνει την διατροφή προσβάσιμη, απολαυστική, υγιεινή, ρεαλιστική. Για εμάς αυτό δεν είναι απλά στόχος αλλά αποστολή”, ανέφερε ο κ. Τσόλκας, επισημαίνοντας παράλληλα την σημασία που έχουν οι συνεργασίες με φορείς που έχουν το ίδιο όραμα, όπως πανεπιστήμια, σούπερ μάρκετ και ΜΚΟ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Τσόλκας ανέφερε πως η ΔΕΛΤΑ έχει επαναλανσάρει την σειρά Advance και την σειρά Smart που απευθύνονται σε βρέφη και παιδιά, ενώ πέρυσι λάνσαρε μια πολύ επιτυχημένη σειρά πουτίγκας που αποτελεί ένα εύγευστο και υγιεινό σνακ για ενήλικες, όπως αθλητές και άτομα με προβλήματα υγείας, που ακολουθούν μια συγκεκριμένη διατροφή. 

Καλή διατροφή δεν είναι εκείνη που προσφέρει οφέλη για την υγεία μας αλλά εκείνη που μπορούμε να την υποστηρίξουμε, ανέφερε από την πλευρά της η Φανή Πρεβέντη, Πρόεδρος της Ελληνικής Διαιτολογικής Εταιρείας, τονίζοντας την σημασία οι διατροφολόγοι να συνεργάζονται και να επικοινωνούν με το άτομο για να σχεδιάζουν το διατροφικό του πλάνο με γνώμονα την κάλυψη των εξατομικευμένων αναγκών του. “Κάνοντας την γνώση προσιτή και βρίσκοντας λύσεις γι’ αυτό το άτομο, θα το κάνουμε να επιθυμεί το ίδιο να ακολουθήσει την διατροφή που του δίνουμε κι αυτό να γίνει τελικά ατομική του επιλογή”, σημείωσε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως η βιομηχανία είναι ανάγκη να αφουγκραστεί τις ανάγκες του καταναλωτή, ώστε το άτομο να βρει προσιτά τρόφιμα, σε τιμές που να μπορεί να υποστηρίξει. 

“Στον 21ο αιώνα δεν μπορείς να είσαι επιτυχημένος, ούτε μακροπρόθεσμα ούτε μεσοπρόθεσμα, εάν η εμπορική επιτυχία της επιχείρησής σου δεν συμβαδίζει με θετικά αποτελέσματα”, τόνισε παίρνοντας τον λόγο ο Adam Ulrich, Γενικός Διευθυντής της spiritsEUROPE, εξηγώντας πως στην περίπτωση της Ελλάδας η προσέγγιση αυτή συμβαδίζει με την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών με μέτρο. “Έχει σημασία πώς προωθούμε και πώς βάζουμε στα ράφια αυτά τα προϊόντα, είναι σημαντικό να μην τα προωθούμε σε ανηλίκους, να δίνουμε οδηγίες στους καταναλωτές για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ”, πρόσθεσε ο κ. Ulrich, επισημαίνοντας πως ο μετριασμός των επιπτώσεων από την κατανάλωση του αλκοόλ απαιτεί συνεργασίες. Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε με φορείς, με την κυβέρνηση, με ΜΚΟ σε μια σειρά τομείς για να πετύχουμε αυτό τον στόχο, κατέληξε. 

Την συζήτηση συντόνισε ο Νεκτάριος Νώτης, Founder-CEO, Notice Content and Services, ESGreece – Co-Founder, Made in Greece expro.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News