Business & Finance Τρίτη 24/10/2023, 11:55
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Ελεγχος σε πολυεθνικές – Η ελληνική αγορά δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε

Σκρέκας: Ελεγχος σε πολυεθνικές – Η ελληνική αγορά δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε

«Η ελληνική αγορά δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Αυτό θα πρέπει να το καταλάβουν όλοι. Είμαστε αποφασισμένοι να προστατεύσουμε την ελληνική οικογένεια, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Η μάχη κατά της ακρίβειας είναι συνεχής και δεν θα χαλαρώσουμε», επισήμανε σε αυστηρό τόνο ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας κατά τη διάρκεια της σημερινής του συνέντευξης στην ΕΡΤ και την εκπομπή  «Συνδέσεις», με τον Κώστα Παπαχλιμίντζο και τη Χριστίνα Βίδου. 

Ο Υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε στη νέα πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής», λέγοντας πως ήδη 213 προϊόντα έχουν μειώσει την τιμή τους τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, μέχρι και τις 23 Οκτωβρίου 2023. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 500 κωδικούς. Αυτό είναι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Η ελληνική Κυβέρνηση είναι η μοναδική Κυβέρνηση που παίρνει τέτοια πρωτοβουλία, όχι απλά για σταθεροποίηση τιμών, αλλά για μείωση τιμών».

Ο κ. Σκρέκας ανέφερε ότι το υπουργείο Ανάπτυξης διενεργεί έλεγχο σε πολυεθνικές επιχειρήσεις για τα περιθώρια κέρδους τους αυτό το διάστημα, ενώ αποκάλυψε ότι διεξάγεται και μελέτη για να διαπιστωθεί σε ποια από τα προϊόντα, που πωλούνται στην ελληνική αγορά, υπάρχει μεγάλη διαφορά στο ράφι σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ.

Για τα προϊόντα των πολυεθνικών που πωλούνται σε πιο ακριβές τιμές από ότι σε άλλες χώρες της Ευρώπης, ανέφερε: «Είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα το οποίο είμαστε αποφασισμένοι να το αντιμετωπίσουμε. Ελέγχουμε διαρκώς το περιθώριο κέρδους αυτών των εταιρειών. Αν οι έλεγχοι αποδείξουν ότι αισχροκερδούν, θα επιβληθούν πολύ ισχυρά πρόστιμα που δε θα διστάσουμε να τα ανακοινώσουμε». 

Όπως σημείωσε ο κ. Σκρέκας, η κυβέρνηση έχει ένα τετράπτυχο αντιμετώπισης των πληθωριστικών πιέσεων: πρώτον με τη στήριξη του εισοδήματος, δεύτερον με τον έλεγχο της αγοράς και την πάταξη της αισχροκέρδειας, τρίτον με την τόνωση του ανταγωνισμού και τέταρτον με την ενδυνάμωση του καταναλωτή. Η αιχμή των μέτρων που εφαρμόζει το υπουργείο Ανάπτυξης, συμπλήρωσε ο ίδιος, έχει να κάνει με την εξάλειψη του φαινομένου του πληθωρισμού και της απληστίας.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Ακρίβεια: Πρεμιέρα με 100 κωδικούς για τη «Μόνιμη Μείωση Τιμής» στα σούπερ μάρκετ

Σκρέκας: 70 κωδικοί από το καλάθι του νοικοκυριού έκαναν το 5% του τζίρου των σούπερ μάρκετ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News