Νέες επενδύσεις από τα Public – Πάνω από 500 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Σε εξέλιξη βρίσκεται το επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους 100 εκατ. ευρώ, του ομίλου Public που έχει ως στόχο τη δημιουργία καταστημάτων νέας γενιάς, νέες υπηρεσίες στο last mile αλλά και σε επενδύσεις σε καινοτόμες startups.
Σύμφωνα με τα στελέχη του ομίλου, τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός αποδίδει, με αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021, αλλά και πωλήσεις που αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο.
Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρείας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2,2 εκατ. ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ το 2020.
Οι πωλήσεις στα omnichannel κανάλια της εταιρείας ξεπερνούν το 25% του τζίρου, ενώ επεκτείνεται και το πρόγραμμα Βuy Now, Pay Later, που προσφέρουν τα Public σε συνεργασία με την Klarna. Ήδη, πάνω από 22% των prepaid online παραγγελιών στο public.gr για προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακές συσκευές γίνονται με άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική.
Στον τομέα των παραδόσεων, το public.gr προσφέρει ήδη την υπηρεσία Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα και τη δυνατότητα παράδοσης, εγκατάστασης και ανακύκλωσης μεγάλων οικιακών συσκευών με μία επίσκεψη, σε μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας. Η υπηρεσία αυτή είναι αποτέλεσμα της επένδυσης του Public Group σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.).
Παράλληλα, εξελίσσεται και η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023. Παράλληλα, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι, σε διάφορες περιοχές της Αττικής, αλλά και διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού.
Tα «Νέας Γενιάς» Καταστήματα
Για το διάστημα 2022-2023, το Public Group επενδύει 10 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt.
Παράλληλα, το brand Public εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των Μικρών και Μεγάλων Οικιακών Συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο, έχοντας κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών. Μάλιστα, μέσα σε μόλις 3 μήνες από το δυναμικό λανσάρισμα στις οικιακές συσκευές, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.
Τέλος, το Public Group έχει αναπτύξει το δικό του οικοσύστημα καινοτομίας, που περιλαμβάνει επενδύσεις σε καινοτόμες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες (scaleups), συνεπενδύσεις και συνεργασίες με Venture Capital Funds, καθώς και το δικό του hub, το Public Next.
Επενδυτικός βραχίονας για την υλοποίηση αυτού του οράματος είναι η Public Capital Partners που αυτή τη στιγμή υλοποιεί επενδύσεις 20 εκατομμυρίων ευρώ σε καινοτόμες scale-up εταιρείες, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV και το Venture Friends 3.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News