ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σούπερ μάρκετ: Δεύτερη εξαγορά από τη Μασούτης μέσα στο 2022

Σούπερ μάρκετ: Δεύτερη εξαγορά από τη Μασούτης μέσα στο 2022

Σε μία ακόμη εξαγορά, τη δεύτερη από τις αρχές του έτους, προχώρησε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης». Συγκεκριμένα, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα προχώρησε στην εξαγορά της «Αφοί Ιωάννου Δεναξά Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης», που διαθέτει σούπερ μάρκετ σε Σαντορίνη, Μύκονο και Παλαιό Φάληρο, αλλά και στη χονδρική πώληση.

Στην ουσία, με την κίνηση αυτή η «Μασούτης» ενισχύει την παρουσία της στη Σαντορίνη, όπου σήμερα έχει μόνο ένα κατάστημα και επίσης αποκτά κατάστημα και στη Μύκονο. Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του χρόνου είχε προχωρήσει στην εξαγορά της αλυσίδας ΣΥΝΚΑ, μπαίνοντας στην αγορά της Κρήτης, αλλά αποκτώντας και σημαντικό αριθμό καταστημάτων σε νησιωτικές τουριστικές περιοχές.

Η εταιρεία «Αφοί Ιωάννου Δεναξά ΕΠΕ» διαθέτει υποκατάστημα στον Καρτεράδο, στο Μεγαλοχώρι, στο Εμπορειό Σαντορίνης, στον Γλαστρό Μυκόνου και το Παλαιό Φάληρο. Στην εταιρεία ανήκουν επίσης πολλά άλλα ακίνητα, κατοικίες, αγροτεμάχια στη Σαντορίνη, στη Νάξο και αλλού, τα οποία ωστόσο δεν θεωρείται πιθανό ότι αποτελούν μέρος της συμφωνίας. Αντιθέτως, μέρος της συμφωνίας με τη «Μασούτης» φέρεται να είναι οι αποθήκες στην περιοχή του Ρέντη και στην Πέτρου Ράλλη.

Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της, η εταιρεία της Σαντορίνης είχε το 2020 πωλήσεις 20 εκατ. ευρώ από 26,5 εκατ. ευρώ το 2019, καθαρά κέρδη 1,179 εκατ. ευρώ από 1,084 ευρώ το 2019 και ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα 2,09 εκατ. ευρώ από 936.143 ευρώ το 2019.

Η αλυσίδα «Μασούτης» έκλεισε το 2021 με κύκλο εργασιών 883,47 εκατ. ευρώ, αυξημένα μόλις κατά 0,1% σε σύγκριση με το 2020. Τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 20,03%, φθάνοντας τα 11,35 εκατ. ευρώ. Τα ταμειακά διαθέσιμα διαμορφώθηκαν στα 51,6 εκατ. ευρώ από 65,367 εκατ. ευρώ, ενώ για τη χρήση του 2021 θα διανείμει μέρισμα 4 εκατ. ευρώ και θα καταβάλει αμοιβές στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι η «Μασούτης», η οποία εισήλθε στην αγορά της Αττικής το 2018 με την εξαγορά της «Προμηθευτικής», δεν έχει καταφέρει ακόμη να αποκτήσει σημαντικά μερίδια στην πρωτεύουσα. Τούτο οφείλεται, βεβαίως, στο γεγονός ότι υπάρχουν εδραιωμένες από παλιά αλυσίδες, αλλά και στο μικρό σχετικά δίκτυό της, το οποίο αριθμεί στην Αττική 70 καταστήματα. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, στους στόχους της εταιρείας είναι να φτάσει τα 100 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2023.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News