Pepco: «Χτυπά» τα Jumbo με 10 καταστήματα στην Ελλάδα
Δέκα καταστήματα στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2022 – αρχές του 2023 προβλέπει ο σχεδιασμός της πολωνικής Pepco με το πρώτο σημείο πώλησης να ανοίγει τις πύλες του για τους καταναλωτές αύριο Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου. Το πρώτο αυτό κατάστημα 500 τ.μ. βρίσκεται στο Piraeus Retail Park, στο νέο εμπορικό πάρκο στην περιοχή του Νέου Φαλήρου.
Το δεύτερο κατάστημα θα ανοίξει την ερχόμενη εβδομάδα, στις 13 Οκτωβρίου στην οδό Πέτρου Ράλλη 97, δίπλα από το υπερμάρκετ «Σκλαβενίτης», στην περιοχή του Ρέντη, ενώ την μεθεπόμενη εβδομάδα θα λειτουργήσει το πρώτο κατάστημα της Pepco εκτός Αττικής, και συγκεκριμένα στη Λάρισα στο εμπορικό κέντρο Fashion City Outlet. Μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται να λειτουργήσει ένα κατάστημα στο Ίλιον και συγκεκριμένα στο εμπορικό πάρκο Escape Center, χώρος όπου λειτουργεί επίσης υπερμάρκετ «Σκλαβενίτης», αλλά και Jumbo, που θεωρείται βασικός ανταγωνιστής της Pepco, δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων ένα στη Σταυρούπολη και ένα στην Πυλαία και ένα ακόμη κατάστημα στην Αττική, στο εμπορικό κέντρο Avenue, στην περιοχή του Αμαρουσίου. Το πού θα ανοίξουν τα υπόλοιπα τρία καταστήματα δεν ανακοινώνεται από την εταιρεία, καθώς ακόμη δεν έχουν υπογραφεί οι σχετικές εμπορικές μισθώσεις.
Στρατηγική επιλογή, πάντως, του ομίλου αποτελεί η λειτουργία των καταστημάτων σε χώρους όπου θεωρούνται προορισμοί για όλη την οικογένεια, όπως είναι τα εμπορικά πάρκα και εμπορικά κέντρα, καθώς και τα υπερμάρκετ. Έτσι, αν και δεν λειτουργούν εντός των υπερμάρκετ, ως shop in shop, γειτνιάζουν με αυτά σε αρκετές περιπτώσεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα.
Ποιο θεωρεί η διοίκηση της εταιρείας ότι είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα; Ότι σε μια εποχή έντονων πληθωριστικών πιέσεων και επομένως πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα, το πιο ακριβό προϊόν της κοστίζει 30 ευρώ ενώ η αξία του μέσου «καλαθιού» κυμαίνεται μεταξύ 10 ευρώ στις πρώην ανατολικές χώρες και 13 ευρώ στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες. Σε εβδομαδιαία βάση, εξάλλου, πραγματοποιεί μεγάλες προσφορές, τύπου bazaar, σε σειρά προϊόντων. Στα καταστήματα διατίθενται περί τους 4.000 κωδικούς προϊόντων.
Ερωτηθείς χθες, κατά την παρουσίαση του πρώτου καταστήματος της Pepco στα ΜΜΕ, ο κ. Μπόγκνταν Γκριγκόριου, υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Pepco σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία για τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων που επιθυμεί να ανοίξει ο πολωνικός όμιλος στη χώρα μας, απάντησε ότι «δεν υπάρχουν περιορισμοί» και αυτό θα εξαρτηθεί από την αποδοχή που θα υπάρχει από τους Έλληνες καταναλωτές. Σε ό,τι αφορά τον στόχο για τις πωλήσεις, η κυρία Άνκα Ράντου, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη, επεσήμανε ότι σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται ο όμιλος καταγράφει διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης κάθε 2-3 χρόνια.
Η Ελλάδα είναι η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco και η 19η περιοχή για τη μητρική εταιρεία, τον Όμιλο PEPCO, στον οποίο ανήκει η εκπτωτική αλυσίδα Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και το σήμα Dealz στην Πολωνία και την Ιρλανδία.
Σήμερα λειτουργούν περίπου 3.000 καταστήματα Pepco που εκτείνονται από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, έως την Ιταλία στο νότο, και από την Ισπανία στα δυτικά έως τη Βουλγαρία στα ανατολικά. Η προγραμματισμένη επέκταση στην Ελλάδα ακολουθεί το επιτυχημένο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της Pepco στη Γερμανία τον Απρίλιο, με την επόμενη χώρα να είναι η Πορτογαλία, την Άνοιξη του 2023.
Διαβάστε επίσης:
Συνεχίζεται η «επέλαση» των Πολωνών στο ελληνικό λιανεμπόριο
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News