Business & Finance Πέμπτη 29/09/2022, 09:57
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκινά ο Ανταγωνιστικός Διάλογος για τα σιδηροδρομικά έργα των 4 δισ. 

Ξεκινά ο Ανταγωνιστικός Διάλογος για τα σιδηροδρομικά έργα των 4 δισ. 

Ξεκινά ο Ανταγωνιστικός Διάλογος για τα έξι κομβικά σιδηροδρομικά έργα, ύψους 4 δισ. ευρώ, που θα ενισχύσουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμένων της χώρας και παράλληλα θα αναβαθμίσουν τη διασυνοριακή διασύνδεση της Ελλάδας με τη νοτιοανατολική Ευρώπη.

Το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ προσκάλεσε τους υποψήφιους αναδόχους που προεπελέγησαν στην πρώτη φάση του διαγωνισμού, να προσέλθουν στον Ανταγωνιστικό Διάλογο την ερχόμενη Τρίτη, 4 Οκτωβρίου. Μια εξέλιξη που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της επόμενης φάσης της διαγωνιστικής διαδικασίας για τα έξι έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

Κατά το στάδιο αυτό, θα διερευνηθούν οι βασικές τεχνικές, χρηματοοικονομικές και νομικές παράμετροι των έργων σε συνεργασία με τους υποψήφιους αναδόχους, με στόχο τον καθορισμό των βέλτιστων λύσεων για την επιτυχή υλοποίηση τους.

Η εκπόνηση των απαιτούμενων οριστικών μελετών θα ολοκληρωθεί από τον Ανάδοχο του κάθε έργου, ο οποίος θα προκύψει από την διαγωνιστική διαδικασία.  Η συμμετοχή στο διάλογο αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή των προεπιλεγέντων στο επόμενο στάδιο (υποβολή δεσμευτικών προσφορών).

Μετά την ολοκλήρωση των κύκλων Διαλόγου, οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα κληθούν να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές στο πλαίσιο του σταδίου Β.ΙΙ της Β΄ φάσης των διαγωνισμών, για τη σύναψη των συμβάσεων.

Τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου 

Υπενθυμίζεται ότι στα έργα των 4 περιλαμβάνονται η σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο των λιμένων Πάτρας (προϋπολογισμού 477 εκατ. ευρώ), Λαυρίου, (391 εκατ. ευρώ) και της Ραφήνας, (309 εκατ.), καθώς και και του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης (53,5 εκατ.). Ακόμη, περιλαμβάνεται  η κατασκευή της νέας γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες, προϋπολογισμού 1,68 δισ. ευρώ και η σύνδεση Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο, ύψους 1,07 δισ. ευρώ.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, τόνισε σχετικά: «Σήμερα ο Ανταγωνιστικός Διάλογος μπαίνει σε κίνηση. Είμαστε βέβαιοι ότι η μέθοδος αυτή θα αποδώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να μειώσουμε το χρόνο ωρίμανσης αυτών των έργων, να εφαρμόσουμε νέες, καινοτόμες, έξυπνες λύσεις και βέλτιστες πρακτικές και να υιοθετήσουμε την καλύτερη δυνατή λύση από τεχνικής άποψης. Ταυτόχρονα, θα διασφαλιστεί η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σε κάθε στάδιο υλοποίησης των κρίσιμων αυτών υποδομών που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και αλλάζουν τον χάρτη των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας».

moneyreview.gr

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News