ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Π.Μαρτίνης (Softone): Οι εξαγορές εταιρειών δημιουργούν συνέργειες

Π.Μαρτίνης (Softone): Οι εξαγορές εταιρειών δημιουργούν συνέργειες

Τη μεγέθυνσή τους τόσο μέσω οργανικής ανάπτυξης όσο και εξαγορών και συγχωνεύσεων επιδιώκουν οι εταιρείες τεχνολογίας, σε μία συγκυρία κατά την οποία οι επιχειρήσεις αυξάνουν τον προϋπολογισμό τους για προϊόντα ψηφιακού μετασχηματισμού. Η SoftOne που αποτελεί μέλος του ομίλου Olympia, σε συνέχεια της πρόσφατης απόκτησης της Impact, προχώρησε στην εξαγορά του 61,73% της cosmoONE που ανήκε στον όμιλο ΟΤΕ και δραστηριοποιείται τις τελευταίες δεκαετίες στο πεδίο της διεξαγωγής ηλεκτρονικών προμηθειών και δημοπρασιών μέσω εξειδικευμένων πλατφορμών που έχει αναπτύξει.

Μετά την απόκτηση της Impact, η SoftONE καθίσταται ως ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην ελληνική αγορά, αλλά και ως η μόνη ολοκληρωμένη πλατφόρμα διασύνδεσης των εταιρειών με λύσεις B2B εφοδιαστικής αλυσίδας. Με τα δεδομένα αυτά, αναμένεται να δημιουργηθούν σημαντικές συνέργειες λόγω της ένωσης των λύσεων που προσφέρουν η cosmoONE, η Impact και η SoftOne, με την τελευταία να προσφέρει την μεγαλύτερη πλατφόρμα διασύνδεσης ελληνικών επιχειρήσεων στο ψηφιακό νέφος.

«Επιτυγχάνουμε πρακτικά τη διασύνδεση 350.000 και πλέον εταιρειών -προμηθευτών και πελατών- σε μία κοινή πλατφόρμα, η οποία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας όπως end-to-end process automation και solutions integration, financing solutions, προμηθειών και ηλεκτρονικών διαγωνισμών κ.α., που θα μετασχηματίζουν ουσιαστικά το σύνολο των διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας» αναφέρει στο Moneyreview.gr ο διευθύνων σύμβουλος της SoftONE Πάνος Μαρτίνης.

Σχολιάζοντας την πορεία ανάπτυξης των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης, όπου δραστηριοποιείται η Impact, ο CEO, αναφέρει ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά με εκτιμώμενη αξία πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.

«Βάσει της διεθνούς εμπειρίας μάλιστα, αυτή αναμένεται να πολλαπλασιαστεί, αγγίζοντας ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης της τάξεως του 40% (και πλέον) όταν καταστεί υποχρεωτική η ανταλλαγή ηλεκτρονικών παραστατικών και τιμολογίων και στη χώρα μας, όπως δηλαδή συμβαίνει ήδη σε πολλές χώρες της ΕΕ. Στην κατεύθυνση αυτή, αναμένεται να συνεισφέρει τα μέγιστα κι η εξέλιξη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε μία ευρύτερη πλατφόρμα διασύνδεσης επιχειρήσεων, πάνω στην οποία θα δομηθούν νέες, πρόσθετες λύσεις» σημειώνει. 

Τι τροφοδοτεί όμως, τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης της εν λόγω αγοράς;

«Η εξοικονόμηση κόστους κατά κύριο λόγο αλλά και χρόνου, καθώς κι η εξάλειψη της πολυπλοκότητας που διασφαλίζουν οι ψηφιακές διαδικασίες, αποτελούν βασικούς λόγους για τους οποίους οι ελληνικές επιχειρήσεις επενδύουν στην ανταλλαγή ηλεκτρονικών παραστατικών. Σημαντική ώθηση στην αγορά, προσέφερε η εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA, καθώς η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτέλεσε μία σημαντική λύση εναρμόνισης με τη νέα νομοθεσία. Πολύ δε περισσότερο, για επιχειρήσεις με εντατική τιμολόγηση καθώς εγγυάται τη real-time ενημέρωση των myDATA με πολύ χαμηλό κόστος υλοποίησης, επιτυγχάνοντας παράλληλα τον ψηφιακό μετασχηματισμό μίας εξαιρετικά κρίσιμης λειτουργίας τους» καταλήγει ο κ. Μαρτίνης.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

SoftOne: Συμφωνία για εξαγορά της IMPACT

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News