Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 12,8% στο 6μηνο – Η στρατηγική της
Αύξηση πωλήσεων κατά 12,8% εμφάνισε η Jumbo για το πρώτο εξάμηνο του έτους, παρά την εισοδηματική αναστάτωση που προκαλούν η πληθωριστική έκρηξη και οι γεωπολιτικές συνθήκες, η ενεργειακή ανασφάλεια και το ακριβό κόστος μεταφορών (το οποίο η εταιρεία χαρακτηρίζει παράλογο). Όπως αναφέρει η Jumbo σε ανακοίνωσή της, η στρατηγική της να εξαιρέσει «από το προϊοντικό φάσμα κάθε προϊόν που λόγω των νέων κοστολογικών δεδομένων, η σχέση μεταξύ τιμής και ποιότητας, κρίνεται ότι δεν κλίνει προς όφελος του καταναλωτή, αποδίδει ήδη συγκεκριμένα θετικά αποτελέσματα και διατηρεί ακέραια την αισιοδοξία για την επόμενη μέρα όταν η κρίση σταδιακά περιοριστεί».
Οι πωλήσεις για τον μήνα Ιούνιο 2022 παρέμειναν σταθερές παρά το γεγονός ότι συγκρίνονται με μία περίοδο καταναλωτικής ευφορίας, μετά τα διαδοχικά lock down και τους αυστηρούς περιορισμούς που προκάλεσε η πανδημία, σημειώνει η Jumbo.
Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:
Ελλάδα: Για τον Ιούνιο 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά -1,4% περίπου σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021. Συνολικά για το εξάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +21% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Ιούνιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +14% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το εξάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +25% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +1,5% περίπου τον Ιούνιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το εξάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -0,3% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου ήταν μειωμένες κατά -4% περίπου τον Ιούνιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το εξάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -7% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
«Ο Όμιλος Jumbo αξιοποιεί την ισχυρή οικονομική του θέση και συνεχίζει απερίσπαστα, το επενδυτικό του πρόγραμμα για το 2022-2023», αναφέρει η ανακοίνωση, καθώς στοχεύοντας στην ενίσχυση της αγοράς της Ρουμανίας, η Jumbo θα προχωρήσει στο άνοιγμα ενός ακόμα ιδιόκτητου υπερ-καταστήματος στο Sibiu, πριν τα Χριστούγεννα του 2022.
Για το 2023 αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμα υπερ-καταστήματα στη Ρουμανία και ένα υπερ- κατάστημα στην Κύπρο. Επίσης, αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία.
Όσον αφορά το 2024 η αβεβαιότητα είναι τέτοια που κινήσεις οι οποίες υπό κανονικές συνθήκες θα γινόντουσαν σήμερα έχουν προς το παρόν ετεροχρονισθεί λόγω της ανεξέλεγκτης αύξησης του κόστους και τις πιθανολογούμενες παρενέργειές που αυτό μπορεί να έχει στην ανταγωνιστικότητα κάθε μελλοντικής επενδυτικής επιλογής.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News