ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

MyMarket: Eπέκταση στα convenience stores και τέλος στις ουρές στα τυριά και αλλαντικά

MyMarket: Eπέκταση στα convenience stores και τέλος στις ουρές στα τυριά και αλλαντικά

Επέκταση του δικτύου των καταστημάτων ευκολίας, γνωστά κυρίως με τον όρο convenience stores, αλλά και αυτόνομη είσοδο στο quick commerce, στις παραδόσεις παραγγελιών εντός μίας ώρας, προβλέπει μεταξύ άλλων το επενδυτικό πλάνο της METRO AEBE για το τρέχον έτος. 

Μετά την πιλοτική λειτουργία του καταστήματος MyMarket Speedy στην Κυψέλη το οποίο άνοιξε το 2021, κατάστημα με διευρυμένο ωράριο που λειτουργεί και τις Κυριακές, ο σχεδιασμός της ΜETRO AEBE προβλέπει την ανάπτυξη 86 τέτοιων καταστημάτων σε τρία χρόνια και 290 σε ορίζοντα δεκαετίας. Η ανάπτυξη θα γίνει μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchising) με ελάχιστο απαιτούμενο κεφάλαιο τα 60.000 ευρώ. Το κόστος της συνολικής επένδυσης μαζί με το αρχικό εμπόρευμα υπολογίζεται σε περίπου 200.000 ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους θα το αναλαμβάνει η εταιρεία και ο δικαιοδόχος θα έχει τη δυνατότητα σταδιακής αποπληρωμής με βάση την κερδοφορία του. Τα καταστήματα MyMarket Speedy θα είναι έως 200 τ.μ., θα διαθέτουν 3.000 – 4.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ ο στόχος των πωλήσεων είναι 750.000 ευρώ μεσοσταθμικά ανά κατάστημα. Σημειώνεται ότι ένα μεσαίο σούπερ μάρκετ κάνει πωλήσεις 2 -5 εκατ. ευρώ. ετησίως. 

Η άλλη επένδυση που σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με την ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση των καταναλωτών και κυρίως αυτών που διαμένουν στα αστικά κέντρα είναι η είσοδος της METRO AEBE στο λεγόμενο quick commerce, δηλαδή στην παράδοση παραγγελιών που έχουν γίνει ηλεκτρονικά εντός μίας ώρας. Η δραστηριότητα αυτή θα αναπτυχθεί φέτος πιλοτικά και αποτελεί ανεξάρτητη υπηρεσία από αυτή που ήδη παρέχει η αλυσίδα MyMarket μέσω της συνεργασίας της με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt. Η εν λόγω συνεργασία που ξεκίνησε δειλά φέτος, αρχικά με το κατάστημα των Αμπελοκήπων έχει επεκταθεί και σε άλλα καταστήματα του δικτύου της MyMarket (Χολαργός, Παγκράτι, Μαρούσι, Ομόνοια, Λόφος Σκουζέ) και αναμένεται να συνεχισθεί και σε άλλα σημεία.  

Τα hi tech ψώνια 

Εκτός από τις γρήγορες αγορές, η εταιρεία επενδύει και στη διευκόλυνση των καταναλωτών εντός των καταστημάτων μέσω τεχνολογικών λύσεων. Η μία που ήδη εφαρμόζεται από άλλες αλυσίδες είναι η εγκατάσταση αυτόματων ταμείων (self check out) σε κάποια καταστήματα, ενώ η δεύτερη αφορά στη δυνατότητα παραγγελίας προϊόντων εντός του καταστήματος χωρίς να έρθεις σε επαφή με τον υπάλληλο και χωρίς αναμονή σε ουρές.

Πιλοτικά σε δύο καταστήματα ο πελάτης θα μπορεί χρησιμοποιώντας οθόνες αφής που θα είναι εγκατεστημένες στο κατάστημα να παραγγείλει τα τυριά και τα αλλαντικά που θέλει, δεν θα περιμένει σε καμία ουρά για να εξυπηρετηθεί, θα συνεχίζει να κάνει τα ψώνια του μες στο κατάστημα και όταν η παραγγελία του είναι έτοιμη θα ειδοποιείται στο κινητό του για να την παραλάβει. 

Διαβάστε επίσης: 

METRO ΑΕΒΕ: Αυξημένες κατά 2,3% οι πωλήσεις το 2021

Σούπερ μάρκετ: Οι τιμές αυξάνονται, το «καλάθι» μικραίνει

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News