ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Πρεμιέρα για το Shopflix

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Πρεμιέρα για το Shopflix

Στον διαδικτυακό «αέρα» βρίσκεται από χθες το νέο marketplace με την επωνυμία Shopflix.gr, της εταιρείας Wellcomm, συμφερόντων της οικογένειας Μαρινάκη, κίνηση που αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό στο πεδίο των marketplaces και συνολικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. 

Μέχρι στιγμής με την νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών συνεργάζονται 133 καταστήματα, αριθμός βεβαίως που αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα, και μέσω αυτής διατίθενται προϊόντα από 11 μεγάλες κατηγορίες: τεχνολογία, βιβλία, σπίτι & κήπος, υγεία & ομορφιά, παιχνίδια, παιδικά & βρεφικά, άθληση & χόμπυ, κατοικίδια, κάβα & είδη καπνιστού, Auto-Moto (είδη αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, αλλά και εξοπλισμός σκάφους), επαγγελματικά – B2B.

Για παραγγελίες άνω των 40 ευρώ προβλέπεται δωρεάν παράδοση. Για μικρότερες παραγγελίες το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής και το βάρος του δέματος, με τη χρέωση να είναι σταθερή για τα δύο πρώτα κιλά (2,50 ευρώ). Οι παραδόσεις γίνονται σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με την Courier Center, εταιρεία ταχυμεταφορών της οποίας εξαγόρασε πλειοψηφικό ποσοστό το καλοκαίρι του 2021 επίσης η οικογένεια Μαρινάκη.

Υπενθυμίζεται ότι διευθύνων σύμβουλος της Wellcomm, του Shopflix, καθώς και της Courier Center είναι ο κ. Χρήστος Καλογεράκης επικεφαλής της Public την περίοδο 2015-2020. Στη διάρκεια της θητείας άλλωστε του κ. Καλογεράκη στο τιμόνι της Public, και συγκεκριμένα το 2018, δημιουργήθηκε το marketplace της Public. 

Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα σημείωσε νέο ρεκόρ το 2021, φτάνοντας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), στα 14 δισ. ευρώ, σε υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με το 2020, παρά το γεγονός ότι το 2021 τα φυσικά καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με την πρώτη χρονιά της ζωής μας με την πανδημία. Το 2020 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα διαμορφώθηκε σε 11,5 δισ. ευρώ, ενώ προ κορωνοϊού, το 2019, εκτιμάται ότι ήταν περί τα 9 δισ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης: 

Ανταγωνισμός στις πλατφόρμες e-εμπορίου: Μετά τα Skroutz και Public.gr έρχεται το Shopflix.gr

Πόσες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα – Η σύγκριση με την Ευρώπη

Πόσοι Έλληνες κάνουν ηλεκτρονικές αγορές; Τι παίρνουμε από το διαδίκτυο

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News