Business & Finance Τετάρτη 19/01/2022, 20:15
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

P&G: Νέος γύρος αυξήσεων περιμένει τους καταναλωτές

P&G: Νέος γύρος αυξήσεων περιμένει τους καταναλωτές

Η Procter & Gamble αυξάνει τις τιμές στα περισσότερα προϊόντα της προκειμένου να διασφαλίσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς το κόστος εμπορευμάτων και μεταφορών ακριβαίνει ολοένα και περισσότερο. 

Ο γίγαντας στον χώρο καταναλωτικών αγαθών έχει ήδη ενημερώσει τους τους ομίλους λιανικής για τις αυξήσεις των τιμών σε διάφορα προϊόντα, μεταξύ των οποίων στα απορρυποντικά Tide, αρχής γινομένης από τις 28 Φεβρουαρίου. Επίσης, η εταιρεία ενημέρωσε τους ομίλους λιανικής ότι θα υπάρξουν αυξήσεις και σε ορισμένα από τα προϊόντα ατομικής υγείας από τα μέσα Απριλίου. 

Η P&G έχει ήδη αυξήσει τις τιμές σε 10 κατηγορίες προϊόντων σε όλο το χαρτοφυλάκιό της: βρεφική φροντίδα, γυναικεία φροντίδα, οικογενειακή φροντίδα, περιποίηση μαλλιών, στοματική περιποίηση και περιποίηση δέρματος. Και δεν πληρώνουν το τίμημα μόνο οι αμερικανοί καταναλωτές, καθώς η εταιρεία αυξάνει επίσης τις τιμές σε ορισμένες από τις διεθνείς αγορές της.

Η P&G δεν είναι η μοναδική εταιρεία που βρίσκεται αντιμέτωπη με το αυξημένο κόστος πρώτων υλών καθώς ο πληθωρισμός έχει αγγίξει επίπεδα ρεκόρ. Ο δείκτης τιμών παραγωγού στις ΗΠΑ εκτινάχθηκε στο 9,7% σε βάση 12μήνου στα τέλη του 2021, στην υψηλότερη αύξηση από το 2010 όταν άρχισαν να καταγράφονται τα εν λόγω στοιχεία, ενώ την ίδια περίοδο ο δείκτης τιμών καταναλωτή ξέφυγε στο 7% στο υψηλότερο επίπεδο από το 1982. 

Επίσης, για δεύτερο συναπτό τρίμηνο, η εταιρεία αύξησε τις προβλέψεις της για τον πληθωρισμό: αναμένει να πληρώσει 2,3 δισ.δολάρια μετά φόρων σε κόστος εμπορευμάτων και 300 εκατ.δολάρια μετά φόρων σε υψηλότερο κόστος μεταφορών, αρκετά υψηλότερα από το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. 

Περίπου το ήμισυ το ήμισυ από τον ρυθμό αύξησης 6% των πωλήσεών της στο προηγούμενο τρίμηνο προήλθε από τις αυξήσεις των τιμών. Ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές μπορεί ορισμένες φορές να οδηγήσουν τους καταναλωτές σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις ανταγωνιστών ή σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ωστόσο, η P&G εμφανίζεται αισιόδοξη για την τιμολογιακή στρατηγική της. Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι οι ανταγωνιστές τους βρίσκονται αντιμέτωποι με ανάλογες πιέσεις στο κόστος εμπορευμάτων. 

 

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News