Συμφωνία Σαράντη – Unilever για τη διανομή των προϊόντων Fissan
Σε συμφωνία με τη Unilever Asia για τη διανομή των προϊόντων βρεφικής φροντίδας Fissan στην Ελλάδα κατέληξε ο Όμιλος Σαράντη,
Η αντιπροσώπευση θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2022 και θα περιλαμβάνει τη διανομή σε όλα τα κανάλια διανομής του brand στην ελληνική αγορά.
Το Fissan, το οποίο διατίθεται εδώ και 85 χρόνια στην ελληνική αγορά, είναι μάρκα περιποίησης του βρεφικού δέρματος, για μωρά ηλικίας μεταξύ 0 έως 3 ετών.
Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την διανομή του, ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ, ενώ για την ανάληψη της διανομής ο Όμιλος Σαράντη δεν χρειάστηκε να προβεί σε κάποια δαπάνη.
«Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών είναι μια ακόμα επιβεβαίωση της εδραιωμένης θέσης του Ομίλου Σαράντη στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και απόδειξη πως το ανεπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων και η επιτυχημένη εμπορική εκτέλεση τον καθιστούν πόλο έλξης και ιδανικό συνεργάτη για πολυεθνικές εταιρείες που επιθυμούν να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν την δραστηριότητά τους» σχολίασε η διοίκηση της εταιρείας.
Για να προσθέσει: «Μέσω της συμφωνίας, η οποία είναι ευθυγραμμισμένη με την αναπτυξιακή στρατηγική του, ο Όμιλος εμπλουτίζει περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του τόσο στο κανάλι της ευρείας διανομής όσο και στο κανάλι του φαρμακείου».
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Νέος γύρος εξαγορών το 2022 στον κλάδο των γαλακτοκομικών
Σαράντης: Άντεξε στις πληθωριστικές πιέσεις – Αύξηση 4,4% στις πωλήσεις
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News